וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצמה נשית בנגב: יהודיות ומוסלמיות בפרויקט מיוחד

8.9.2023 / 10:03

פרויקט אחד מראה שאפשר גם אחרת - קורס מיוחד מפגיש בין נשים יהודיות ומוסלמיות תושבות הנגב ומנסה לחבר ולגשר בין התרבויות: "נעשה הכול גם בתקופה מורכבת זאת"

העצמה נשית בנגב. יחצ,
העצמה נשית בנגב/יחצ

אפשר גם אחרת- החדשות לאחרונה בדרום הארץ ובכלל הפכו לפסימיות בשל האלימות הגואה והיחסים בין המגזרים. פרויקט אחד מראה שאפשר גם אחרת - קורס מיוחד מפגיש בין נשים יהודיות ומוסלמיות תושבות הנגב ומנסה לחבר ולגשר בין התרבויות. הקורס באמצעות המכון היהודי ערבי שליד ההסתדרות נועד לייצר חברות טובה, הכרות אישית בין הנשים, לתרום להעלת הבטחון העצמי וההערכה העצמית שלהן ולהאמין ביכולת שלהן להשיג מטרות ויעדים שיציבו לעצמן לצד הכרת התרבות האחרת, שיח על החסמים וכיצד חיים כאן בדו קיום ובהבנה כל אחד לצרכי האחרת.

בתהליך קבוצתי למדו הבנות כיצד להתגבר על המכשולים, לכתוב כיצד יראה ה"חזון" של החיים שלהן- תמונת חיים הטובה ביותר בה ירצו להשאר כל חייהן. בקורס השתתפו 10 נשים יהודיות ו10 נשים ערביות מאזור הדרום.

"אנו גאים בפרויקט המיוחד שנועד לקרב בין התרבויות והדתות ובעיקר להעצים את הנשים הנהדרות. גם בתקופה מורכבת זו עושה ויעשה המכון כל שנדרש לקרב בין העמים והתרבויות". אמר מנכ"ל המכון שאדי קאבלן.

את הקורס הנחתה הקואצ'רית אביבית אסולין ומי שעומדת מאחורי המיזם, מנהלת פרוייקטים הארצית סילבנה גריאסי שסיכמה:"סילבנה גראיסי מנהלת הפרויקטים: "זהו פרויקט מיוחד של נשים מדתות שונות הכמהות להתפתחות ורכישת ידע, ונחשפות לתרבות ולדת שונה שתוך כדי התהליך מנפצות חסמים והופכות לחברות קרובות. תהליך מקסים שאני מייחלת לחברה שלנו לעבור".

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully