וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מבטחים החדשה התפטר מראשות החברה המנהלת את מלונות הקרן

חיים ביאור

12.3.2003 / 10:37

ההפסד של 3 המלונות של חברת הגנים הגיע לכ-3 מ' ש' ב-2002; דובר מבטחים: אין קשר בין ההתפטרות של שלמה אטיאס לישיבת הדירקטוריון של החברה





הדו"ח קבע כי שניים מהמלונות - גני נצרת וגני הכרמל - לא עומדים בקריטריונים הדרושים לצורך השכרת החדרים בהם. בן יוסף קבע כי יש להסב את שני המלונות למטרות אירועים, כנסים ונופש. בנוגע למלון גני ים המלח קבע בן יוסף שיש להמשיך להפעילו כרגיל.



בנוסף ממליץ בן יוסף בדו"ח לסגור את המטה של חברת הגנים, הפועל מבניין מבטחים בתל אביב, ולהפעיל כל מלון כיחידה עצמאית. לטענתו, העלויות הכרוכות בהפעלת המטה גורמות לכך ששלושת המלונות של מבטחים סובלים מהפסדים. מהדו"ח עולה כי סגירת המטה תאפשר למלון אחד לפחות מתוך השלושה - גני ים המלח - להתקיים ברווח. ההפסד הכולל של שלושת המלונות הגיע לכ-3 מיליון שקל ב-2002.



חברי הדירקטוריון נחלקו בין המצדדים במסקנות הדו"ח למתנגדים להן; בעיצומה של המחלוקת הודיע אטיאס על התפטרותו לאלתר מראשות חברת הגנים.



בתגובה אמר דובר מבטחים החדשה: "אין קשר בין הודעת ההתפטרות של אטיאס מראשות חברת הגנים לבין ישיבת הדירקטוריון של החברה. ההחלטה להתפטר נבעה מעיסוקו הרב של אטיאס, הכרוך בהקמה וניהול של מבטחים החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully