וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמת ירידה בצפייה בחדשות 10 - מאז הושקה בסוף ינואר ירד שיעור הצפייה בה בכ-23%

יאיר מנדלסון

12.3.2003 / 11:00

מהדורות החדשות ששודרו לאחר משחקי כדורגל זכו לשיעורי צפייה גבוהים במיוחד; בשבועיים החולפים ניכרת גם ירידה קלה בצפייה בשידורי "מבט" בערוץ 1



מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10, שהיתה אמורה להיות אחד משני עוגני השידור של הערוץ המסחרי החדש, לצד משחקי כדורגל וכדורסל, החלה לאבד גובה בשבועיים החולפים. מאז הושקה במתכונת המחודשת בסוף ינואר ירד שיעור הצפייה בה בכ-23%.



בשבוע החולף ירד שיעור הצפייה הממוצע בחדשות 10, בהנחיית מיקי חיימוביץ ויעקב אילון, לכ-5.8%. בשבועיים הראשונים היה שיעור הצפייה כ-7.6%, לפי נתונים של הוועדה למדרוג המופקים על ידי טל-גאל, מקבוצת /TNSטלסקר.



מהנתונים עולה כי שיעור הצפייה בשני העוגנים המרכזיים של שידורי ערוץ 10 תלוי בשעות השידור שלהם - ולעתים גם בסדר שבו הם משודרים. כך לדוגמה, מהדורת חדשות 10 ששודרה שלשום ב-20:00 לפני משחק הכדורגל זכתה לשיעור צפייה נמוך יחסית; מנגד, מהדורות החדשות ששודרו בימי שני בשלושת השבועות הקודמים ב-21:00, לאחר משחקי הכדורגל, זכו לשיעורי צפייה גבוהים במיוחד.



שלשום שודרה מהדורת חדשות 10 בשעה 20:00 - לפני משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב למועדון ספורט אשדוד - ושיעור הצפייה בה היה 6% בלבד. ביום שני, 17 בפברואר שודרה מהדורת החדשות ב-21:00, מיד לאחר משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, ושיעור הצפייה בה היה 9.3%. גם בימי שני שלאחר מכן שודרה מהדורת החדשות לאחר המשחק ב-21:00 ושיעור הצפייה בה היה גבוה מ-8%.



עם זאת, גם שיעור הצפייה במשחקים היה שונה, ככל הנראה בגלל שעות השידור. שיעור הצפייה במשחק הכדורגל שלשום היה 12.2%, לעומת שיעור צפייה של 13.5% במשחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע ששודר ביום שני לפני כן.



במקביל לירידה בצפייה בחדשות 10, בשבועיים החולפים ניכרת גם ירידה קלה בצפייה בשידורי "מבט" בערוץ 1. שיעור הצפייה הממוצע במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 1, המשודרת מדי יום ב-21:00, ירד בשבועיים החולפים לאחר שעלה לרמה של 17.2% בשבוע שבין 23 ל-27 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully