וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז ברק מונה ל- CTO בארניקס

10.9.2023 / 9:09

יוביל פיתוח חדשנות טכנולוגית ויכולות אנליטיקה מתקדמות

ארז ברק. אלי דסה,
ארז ברק/אלי דסה

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על מינויו של ארז ברק לטכנולוג הראשי של החברה (CTO). במסגרת תפקידו ינהל ברק את צוותי המו"פ והאנליטיקה של החברה. ארז ברק מביא איתו ניסיון כמנהל טכנולוגי מיומן בעל 22 שנות ניסיון לרבות בתפקידי ניהול בכירים בחברות ענק כמו מיקרוסופט ו-HP.

ארז ברק מתמחה בפתרון בעיות עסקיות באמצעות טכנולוגיות חדשניות המשולבות בחוויות מוצר - והיכולות הללו באות לידי ביטוי ברקע המגוון שלו הכולל: תשתיות ענן, מערכות ביג דאטה, מערכות בינה מלאכותית, פלטפורמות פיתוח, פרודוקטיביות ארגונית ומערכות שיווק. הוא כיהן בתפקידי הנדסה ומוצר בחברות Optify (שנרכשה על ידי Marketo) ו-Mercury Interactive. לאחרונה כיהן ארז כמנכ"ל וסגן נשיא להנדסה של חברת Sumo Logic, חברה המתמחה באנליטיקה של דאטה, תפעול ובינה עסקית.

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל ארניקס: "ארז ינהל את צוותי המו"פ והאנליטיקה של החברה בתקופה משמעותית של פיתוח המערכת והרחבת יכולותיה. הוא יתמקד במתן ערך ללקוחות ויוביל את הפיתוח הטכנולוגי וחידושיו. ארז מתאים לממש את המחויבות שלנו לחדשנות מואצת והיישום התפעולי של AI בהיקף רחב".

במסגרת הכנס העולמי השנתי של ארניקס Earnix Eˣcelerate 2023 בהשתתפות מאות מנהלים ומנהלות מתעשיית הפינטק העולמית, ארז יישא נאום בנושא הפקת ערך ארגוני באמצעות AI ואנליטיקה. למידע נוסף על המצגת של ברק ולסדר היום המלא של הכנס.

ארז ברק, CTO של ארניקס: "אני שמח להתמנות למנהל צוותי הפיתוח והאנליטקה של ארניקס בנקודת זמן חשובה זו בשוק השירותים הפיננסיים. ארניקס מציעה שילוב ייחודי של אנשי מקצוע מיומנים, טכנולוגיה הטובה ביותר בתחומה ומעורבות עמוקה בחיי הלקוחות. אבני הבניין הללו יחד עם הרוח החלוצית של החברה יהיו מרכיבים מרכזיים בבניית פלטפורמה מובילה המספקת ערך משמעותי ללקוחות ארניקס ברחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully