וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה זק מתאפרת בדיגיטל: שיתוף הפעולה בין המכללה לרשת האיפור

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 10:58

חוויית האופנה הדיגיטלית תופסת תאוצה בעולם ומקבלת חיזוק גם בישראל. רשת הקוסמטיקה SACARA בשיתוף עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, מחברות בין איפור ואופנה. במסגרת השת"פ, השתיים מציגות קורס חדשני, אבל מה הקשר לאנה זק?

אנה זק לרשת SACARA. איילת ארד,
מלכת פופ ואייקון אופנה שעולם העסקים אינו זר לה. תהפוך לדמות דיגיטלית?/איילת ארד

במסגרת שיתוף הפעולה החדש בין רשת הקוסמטיקה SACARA ובין המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, מוצג קורס ייחודי של אופנה דיגיטלית. בימים אלו, משיקים הסטודנטים משנה ג' משנקר, קולקציית קפסולה וירטואלית שיצרו בהשראת ליין מוצרי האיפור של רשת האיפור עם אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.

כל סטודנט עיצב 3 מערכות לבוש דיגיטליות, המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של אנה זק: מערכת לבוש לערב, קז'ואל וסופרטיבי. מערכות הלבוש עוצבו בתוכנות תלת מימד חדישות ומתקדמות, בהנחיית רועי דרהי, הבעלים והמעצב של חברת האופנה Placebo פלסיבו משטוקהולם, שבדיה.

סקארה שתפ שנקר סטודנטית נעה בר. יח"צ,
סקארה בשיתוף שנקר,עבודה של הסטודנטית שני מיטב/יח"צ

ממניפולציות דיגיטליות לטקסטורות מונפשות

את ההשראה ליצירת מערכות הלבוש הדיגיטליות, שאבו הסטודנטים מתוך קולקציית האיפור של אנה זק שפיתחה בשיתוף המותג סאקרה והיא כוללת כ- 20 מוצרי איפור, וכך שימשו הצבעים, המרקמים, הטקסטורות לבסיס העבודה והמחקר ליצירת האופנה הדיגטאלית.

בתחילת התהליך העיצובי והפיזי קיבלו הסטודנטים מוצרי איפור של סקארה מקולקציית אנה זק, עיצבו ויצרו דפוסים מקוריים על גבי דפי נייר והם אלה שהיוו השראה להמשך התהליך העיצובי. לאחר מכן הדפוסים נסרקו ועברו מניפולציות דיגיטליות על מנת להפוך אותם לטקסטורות ממוחשבות ומונפשות.

קולקציית הקפסולה החדשה תוצג לקהל הרחב בעמוד האינסטגרם של סקארה וכמו כן בעמוד שניפתח לדמות אייזי - https://instagram.com/sacara_il https://www.instagram.com/a.y.z.y.

הדמות הווירטואלית של אנה זק תציג לקהל הרחב את הטרנדים, הצבעים, והסגנונות, תעניק הדרכות איפור וירטואליות, שבהם המשתמשים יכולים ללמוד אך להתשמש במוצרים, להתאים אישית לפי תמונות ונתונים את האיפור, ייסייע לללקוחות לראות אך המוצרים יריאו עליהם, ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סקארה שתפ שנקר סטודנטית שני מיטב. יח"צ,
סקארה בשת"פ עם שנקר, עבודה של הסטודנטית שני מיטב/יח"צ

תחומים משלימים: אופנה ואיפור

איתי זמיר, מנכ"ל SACARA: "כמותג השואף להנגיש ללקוחותיו חדשנות וטרנדים , אנו מציעים לצרכן הישראלי חוויה אחרת עם דמות וירטואלית שניתן לעקוב אחריה ברמה היום יומית ולשאוב השראות וטרנדים מסגנון חייה ואופן לבושה.

האיפור והאופנה שני תחומים המשלימים זה את זה ומשפיעים יחד על מגמות, טרנדים, סגנונות וצבעים, לכן החלטנו לשתף פעולה עם הבית ספר הגבוה בישראל ללימודי אופנה שייצרו את התכנים הטובים ביותר עבור הצרכנים שלנו".

שתפ סקארה עם שנקר. יח"צ,
שת"פ אופנתי בין SACARA לשנקר: אופנה דיגיטלית/יח"צ

סרטון מפרויקט AYZY אייזי, בשת" בין SACARA ושנקר

אינטרפטציה מפתיעה לדמות הוירטואלית

אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מסר: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית.

תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע"י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות. החיבור החזק שקיים בין כל סטודנט וסטודנטית למתרחש בעולם האופנה הבינלאומי מחד ולתעשיית האופנה והניו מדיה מצד שני מומחשים בפרויקט יוצא דופן זה. זו אינטרפטציה מעניינית ומפתיעה לדמותה הוירטואלית של אנה זק".

שתפ סקארה עם שנקר. יח"צ,
האופנה הדיגיטלית מקבלת חיזוק: שת"פ בין SACARA לשנקר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully