וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Atera ממשיכה להתרחב ולצמוח ומגייסת עשרות עובדים

10.9.2023 / 11:27

Atera, המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול עבודתם של אנשי IT, מודיעה על גיוס עשרות עובדים בדרגים ותפקידים שנים

משרדי אטרה. מנש כהן,
משרדי אטרה/מנש כהן

חברת אטרה (Atera) פיתחה פלטפורמה לניהול עבודתם של אנשי IT בכל רחבי העולם. אטרה משנה את הדרך בה הם עובדים ומאפשרת להם לייעל את עבודתם פי 10. המערכת מאפשרת לטכנאי IT ניהול, ניטור וטיפול שוטף מרחוק של כל עדכון או תקלה של צרכי המחשוב השונים של עסקים והכל ע"י ממשק נח וידידותי למשתמש. משרדיה הראשיים של אטרה ממוקמים בתל אביב, ויש לה מעל 11,000 לקוחות במעל 105 מדינות כאשר הפלטפורמה של אטרה מותקנת על מיליוני מחשבים ומכשירי מחשוב ברחבי העולם.

בעקבות הצמיחה המשמעותית של החברה בשנה האחרונה והעצמת יכולות הבינה המלאכותית של המוצר, מתכננת החברה לגייס עובדים חדשים לשורותיה. אטרה מגייסת למשרדיה בתל אביב עשרות עובדים למגוון משרות בתחומים שונים, ביניהם: פיתוח, שיווק ומכירות, Customer success ועוד. המשרות הפתוחות מתאימות לדרגים שונים, החל ממשרות סטודנט שאינן דורשות ניסיון התחלתי ועד למשרות בכירות (ראשי צוותים, ראשי מחלקות ודירקטורים).

גיל פקלמן, מנכ"ל Atera: "עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות לשוק, המוצר שלנו ממשיך להתפתח ומציע את היכולות החדשניות ביותר. בהתאם, גם כוח האדם שלנו מתרחב והחברה ממשיכה לצמוח. המוצר שלנו ממשיך לשמש כלי משמעותי עבור אנשי IT בכל רחבי העולם, אשר משתמשים באטרה עבור כלל התהליכים אותם הם מנהלים. הקשר שלנו עם לקוחות והפידבקים שאנו מקבלים מהם מאפשרים לנו להמשיך ולטייב את המוצר, ולהגיע לעוד חברות וארגונים. כדי להמשיך ולקצור הישגים, עלינו לגייס את העובדים הטובים ביותר, שמעוניינים להצטרף לחברה יציבה, עם תרבות ארגונית חזקה ומוצר חדשני ומתקדם שמשנה את עולם ה-IT".

לאתר המשרות בחברה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully