וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיגו אנרגיה מרחיבה את פעילותה בישראל ומגייסת למגוון תפקידים

10.9.2023 / 11:38

החברה הגלובאלית, ספקית של פתרונות ייצור ואגירת אנרגיה סולארית חכמים, מגייסת בימים אלו מהנדסות ומהנדסים לתפקידי פיתוח בישראל

טיגו אנרגיה. יחצ,
טיגו אנרגיה/יחצ

טיגו אנרגיה מרחיבה את פעילותה בישראל ומגייסת למגוון תפקידים. החברה הגלובאלית, ספקית של פתרונות ייצור ואגירת אנרגיה סולארית חכמים, מגייסת בימים אלו מהנדסות ומהנדסים לתפקידי פיתוח בישראל

טיגו היא מובילה עולמית בפיתוח וייצור של פתרונות חומרה ותוכנה חכמים המשפרים את הבטיחות, מגדילים את תפוקת האנרגיה ומצמצמים את עלויות התפעול של מערכות סולאריות למגורים, מסחר ושירותים. טיגו משלבת את מערכת ה Flex MLPE- שלה ואת טכנולוגיית האופטימיזציה הסולארית עם יכולות תוכנה חכמות ומבוססות ענן לניטור ובקרה מתקדמים של אנרגיה. מוצרי ה- MLPE של טיגו ממקסמים את הביצועים, מאפשרים ניטור אנרגיה בזמן אמת ומספקים כיבוי מהיר ברמת המודול. החברה גם מפתחת ומייצרת מוצרים כגון ממירים ומערכות אגירה בסוללות לשוק האגירה הסולארית למגורים.

טיגו נוסדה ב-2007 בעמק הסיליקון ובישראל מתוך מטרה להאיץ את השימוש באנרגיה סולארית ברחבי העולם. בשנים האחרונות נמצאת החברה בצמיחה מואצת ולפני מספר חודשים הונפקה בנאסד"ק ("TYGO"). המערכות של טיגו פועלות כיום בשבע יבשות ומייצרות מדי יום אנרגיה סולארית אמינה, נקייה, משתלמת ובטוחה.

גל באואר, מנכ"לית טיגו ישראל: "טיגו היא חברה דינמית אשר שמה במרכז את חווית הלקוח. טיגו שוקדת על מציאת פתרונות טכנולוגיים להקלה וייעול ההתקנה, הפעלה, תפעול, תחזוקה וחלוקה של מתקנים לייצור אנרגיה מתחדשת, בדגש על סולאר ואגירה. הצטרפו אלינו ותהיו חלק מצוות אנרגטי, רענן ומסור, וקחו חלק בהצלחה גלובלית של חברה מבוססת שעודנה בצמיחה. אם יש לך צימאון לידע ולתרומה, ותשוקה לאנשים ולטכנולוגיה - אנחנו רוצים אותך!"

טיגו מגייסת בימים אלו למגוון תפקידים למטה החברה ברעננה, בהם מהנדסי קושחה - Firmware engineer, מהנדסי תוכנה בכירים - Senior Embedded Engineer, מהנדסי תוכנה - Embedded Engineer, מהנדסי בדיקות מערכת - System Validation Engineer ועוד.

מייל להגשת קורות חיים: careers@tigoenergy.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully