וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום פורשת סיבים שיחברו את המזרח עם אירופה

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 13:21

סלקום הודיעה כי היא משיקה הרשמה מוקדמת לעסקים שתחבר בין המזרח למערב, ובמקביל פותחת גם בהרשמה מוקדמת לעסקים בארץ ובעולם. רשמה המוקדמת לעסקים בארץ ובעולם

דניאל ספיר. סיון פרג',
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום/סיון פרג'

סלקום מודיעה על הרחבת רשת הסיבים האופטיים שלה באזור הדרום עד אילת, שתאפשר חיבור מהמזרח ועד לאירופה במערב ומודיעה על פתיחה להרשמה מוקדמת לעסקים, גופים וחברות בינלאומיות.

סלקום תפרוס רשת אופטית לאורך 250 ק"מ עד אילת, ותעניק לבעלי כבלים תת ימיים וגופי תקשורת מובילים בעולם פתרון שיהווה חלופה לתעלת סואץ, הנהנית כרגע מבלעדיות על החיבור בין מזרח ומערב.

התשתיות עתידות לשמש בין היתר את ספקי התוכן והענן הבינלאומיים, מפעילי תקשורת וגופים שונים המעוניינים בשרידות לתשתיות הקיימות להם. אלו יהפכו את ישראל לצומת מעבר מרכזית להעברת מידע בקצבים גבוהים וישפרו את מהירות החיבור לתושבי הדרום. מועד ההשקה הצפוי הוא בסוף השנה. הרשת תחובר למעברי הגבול עם ירדן מצפון לדרום ותהווה למעשה הרחבה של רשת סלקום הקיימת היום, ותאפשר חיבור של חוות שרתים ותחנות נחיתה לאורכה של ישראל.

כעת, עוסקת סלקום בעבודות הפריסה והחיבור לעיר אילת ופותחת את ההרשמה המוקדמת לחיבור לתשתיות לעסקים בארץ ובעולם.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו גאים בפרויקט פריסת הסיבים לאילת שמהווה המשך ישיר לאסטרטגיה שאנו מקדמים לצמיחה בשוק העסקי ובעולמות הסיבים. מדובר במהלך שימצב את מעמדה של סלקום כשחקנית מפתח בשוק הסיבים בישראל, כחברת תשתיות תקשורת מובילה לא רק בזירה הישראלית אלא גם אל מול השוק הבינלאומי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully