וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין קורן תמונה למנכ"לית הבאה של איאון (Aon) ישראל

10.9.2023 / 14:17

תיכנס לתפקיד החל מינואר 2025. אילן בק, היו"ר והמנכ"ל, אשר ישאר כיו"ר פעיל בחברה החל ממועד זה ,הודיע על כך במסגרת אירוע החברה במונאקו בו נכחו גם מנכ"לי חברות ביטוח מישראל

יסמין קורן. קרן רפאלי,
יסמין קורן/קרן רפאלי

איאון (Aon) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, הודיעה כי יסמין קורן, כיום משנה למנכ"ל, צפויה להתמנות בינואר 2025 למנכ"לית החברה. על המינוי הכריז אילן בק, יו"ר ומנכ"ל איאון ישראל שימשיך לכהן כיו"ר פעיל וכן ימשיך לנהל באופן ישיר את תחום ביטוחי ה- Power ו- Energy בחברה.

קורן בעלת ניסיון של מעל ל- 20 שנה בתחום הביטוח. לפני תפקידה הנוכחי באיאון ישראל כמשנה למנכ"ל ו- COO (Chief Commercial Officer), קורן שימשה כמנהלת מחלקת עסקים גדולים ופיתוח עסקי במגדל שכלל ניהול צוותי תעשיה ופיתוח עסקי, תוכניות רב לאומיות וסיכונים מיוחדים תוך התקשרות עם מבטחי משנה גלובליים. לקורן תואר ראשון בהצטיינות יתרה בביטוח מהמכללה האקדמית נתניה.

מינויה של קורן מגיע על רקע יישום תוכנית "Aon 2025", במסגרתה מכפילה איאון ישראל את היקף פעילותה בישראל. מדובר על התפתחות מהותית שהחלה בינואר 2021 ואשר ליסמין חלק מהותי בהובלתה. המהלך כולו נתמך ע"י הנהגת Aon העולמית.

אילן בק, יו"ר ומנכ"ל איאון, ציין כי "יסמין בעלת ניסיון עשיר ומגוון בתחום הביטוח המסחרי וכישרון עצום. התנהלותה הבינאישית המעולה של יסמין, מול עובדי החברה, לקוחותיה ומול המבטחים הישראליים ומבטחי המשנה, הם הבסיס החשוב ביותר להובלת החברה בעתיד על ידה. אין לי ספק כי היא הבחירה הנכונה על מנת להמשיך להצעיד את החברה קדימה בעזרת הפתרונות המתקדמים שלנו ולהביאה להישגים מרשימים רבים".

ההכרזה על המינוי העתידי נעשתה במסגרת אירוע החברה השנתי שהתקיים במונקו במעמד גרג קייס, מנכ"ל Aon העולמית, וצמרת בכירים מהחברה הגלובלית. כמו כן נכחו באירוע גם מנכ"לי חברות ביטוח מישראל, ביניהם: רונן אגסי - מנכ"ל מגדל, מיכאל קלמן - מנכ"ל מנורה, אמיל וינשל - יו"ר ווישור, וכן שחר שמש - מנכ"ל דלק מוטורס, המשמש כשותף מנהל בחברת "דלק מוטורס ביטוח" המשותפת לדלק ואיאון.

עוד יצוין כי אירוע החברה קיבל תפנית מעניינת כאשר הנסיך אלברט ממונקו, בנה של גרייס קלי האייקונית, הגיע עם פמלייתו בהפתעה למסעדה בה חגגו. הנסיך סיפר ששמע מאילן בק, המשמש גם כקונסול הכבוד של מונקו בישראל, כי הם מבקרים בנסיכות ולאור היחסים הדיפלומטים החמים שלו עם ישראל הוא שמח לפנות מזמנו ולהגיע לפגוש את הנוכחים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully