וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת Mastercard Day: מה בעיקר הישראלים קונים ב-AliExpress?

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 16:33

Mastercard Day שמתקיים בכל 10 לחודש (גם היום) מעניק הטבות שונות בעת רכישה בארץ ובחו"ל לרוכשים באמצעות כרטיס מאסטרקארד. לקראת יום ההטבות החודשי, חושף אתר AliExpress שמציע החודש הטבה נתונים צרכניים: מי הקונים המשקיעים ביותר ומה המוצר הכי נרכש בקרב ישראלים?

מי ומה עליאקספרס. Splash, AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, אולפן וואלה! NEWS
מי ומה עליאקספרס/אולפן וואלה! NEWS, Splash, AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לקראת יום ה- Mastercard Day שמתקיים בכל 10 לחודש, חושפת החברה, יחד עם אתר הסחר הבינלאומי AliExpress השייך ל- Alibaba International Digital Commerce Group, תובנות שוק לגבי הרגלי הצרכנים הישראלים.

AliExpress, כשותף ביום ההטבות שמציע גם החודש הנחה בגובה 5$ על כל קנייה בסכום של 35$ חושף בפנינו נתונים צרכניים שמגיעים מצד לקוחות ישראלים, ביניהם גם מהם המוצרים הנמכרים ביותר לשנת 2023, ואלו התוצאות:

הישראלים ויתרו על המחשב: ניראה, כי בשנה האחרונה, כ-99% מהישראלים שרוכשים ב-AliExpress מבצעים את הרכישות באפליקציה באמצעות הטלפון הנייד וכי 90% מהזמנות, נמסרות תוך 3-12 ימים לצרכנים בישראל.

המוצר הנמכר ביותר: נראה שהישראלים מנסים לשמור על רכבם נקי מאבק, לכלוך וחול כיוון ששואב אבק לרכב הוא המוצר הנמכר ביותר באתר עם למעלה מ-100,000 יחידות שנמכרו לצרכנים ישראלים בשלושת חודשים האחרונים.

ציוד בית ספר: בתקופת החופש הגדול ולקראת החזרה לבית הספר (יולי-אוגוסט), נרשם ביקוש עצום מצד צרכנים ישראלים לציוד בית ספר ואביזרים משלימים בינהם מדבקות למחברות, תיקי בית ספר, ג'ינסים, שמלות, ומדפסות ניידות אלחוטיות.

מוצרים גדולים במיוחד: בנוסף בתקופת הקיץ הנוכחי הצרכנים הישראלים גילו עניין רב יותר במוצרים גדולים פיזית בהשוואה לתקופות אחרות, כמו טירות מתנפחות, מגלשות מים מתנפחות, בריכות לגינה, שולחנות אוכל מתקפלים ומסכי מקרנים.

הקטגוריות המובילות: הקטגוריות המבוקשות ביותר לפי נתוני AliExpress הינן מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל לבית, חלקי חילוף ואביזרים לרכב, מוצרים לבית ולגינה, יופי ובריאות וכן אופנה ואביזרים.

הגילאים המשקיעים ביותר: עולה כי 84% מצרכנים הישראלים שקונים באתר AliExpress הם בין הגילאים 25-54.

שופינג אונליין. Brayen Derballa,
הטבות לקניות ב-Mastercard Day - לא רק ה- AliExpress/Brayen Derballa

בעשירי: יום הטבות אחד בכל חודש

לאחרונה AliExpress הציגה סדרת שדרוגים להעצמת חווית הקנייה, לרבות השקת תוכנית AliExpress Choice אשר צפויה להעלות את רמת השירות על ידי מתן משלוח חינם, החזרות חינם, התחייבות לזמן משלוח, איכות המוצר ואפילו מחירים נוחים יותר למבחר מוצרים. בנוסף מציעה שירות משלוחים מהיר יותר עם מחיר תחרותי.

במאסטרקארד דיי שמתקיים היום (10.9.23), מלבד ההטבה באתר AliExpress המקנה 5 דולר הנחה ברכישת מוצרים ב- 35 דולר ומעלה ניתן למצוא גם את רשת adidas שהחודש הצטרפה לחגיגת ההטבות עם 20% הנחה על כל קטגוריית האאוטלט, רשת סולתם עם 20% הנחה לקראת חגיגות ראש השנה, דומינוס פיצה עם 2 פיצות משפחתיות ב- 99 שקל.

גם אתר האופנה הסיני SHEIN מעניק 20% הנחה בקניה מעל 450 שקל, אתר KSP עם 10% הנחה אקסטרה על קטגוריית בית, אתר הקופונים Groo עם 30 שקל הנחה בקניה מעל 99 שקל, JDSport עם 15% על הרכישות באתר ובחנויות המותג ועוד. ניתן לראות את מבחר ההטבות המלא באתר מאסטרקארד דיי בכל 10 לכל חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully