וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה בהפתעה: בן & ג'ריס משיק קמפיין על המסך וגלידה במהלך הסרט

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 14:09

במסגרת שיתוף פעולה עם מתחם אולמות הקולנוע סינמה סיטי, יעלה הקמפיין חדש ורחב של מותג הגלידות בן & ג'ריס על המסך הגדול. שווי הקמפיין נאמד בכ-300 אלף שקל, במהלכו גם יחולקו גלידות בהפתעה לצופים במהלך הקרנת הסרט

שיתוף פעולה בין בן אנד גריס ואולמות קולנוע סינמה סיטי בסוכות 2023. יח"צ,
גלידה בהפתעה: בן & ג'ריס משיק קמפיין על המסך וגלידה במהלך הסרט/יח"צ

הפעילות המפתיעה של מותג הגלידות בן אנד ג'ריס, תיערך במהלך חול המועד סוכות בשיתוף עם רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי, במסגרתה יחלקו לצופים גלידה במתנה ב- 8 מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ.

הפעילות תיערך ביום חמישי, 5/10/2023, כאשר במהלך הקרנת הסרט ייכנסו בהפתעה דיילים/ות נציגי מהמותג בן אנד ג'ריס, עם צידניות עמוסות בגלידות שיחולקו במתנה לצופים. הפעילות תתקיים באולמות באופן אקראי.

המהלך הפרסומי של מותג הגלידה כולל קמפיין רחב שיוצג על המסך הגדול וההשקעה בו נאמדת בכ- 300 אלף שקל. הפרסום ידווח לצופים כי במזנוני הקולנוע ניתן להשיג את המוצרים החדשים: פיספופ וסנדוויץ בן אנד ג'ריס. בנוסף, הפעילות תכלול מבצעים מיוחדים על מוצרי המותג.

קמפיין סנד-וויץ' בבתי קולנוע בן אנד גריס. יח"צ,
קמפיין סנד-וויץ' בבתי קולנוע, בן אנד ג'ריס בשיתוף עם סינמה סיטי בחוה"מ סוכות/יח"צ
שיתוף פעולה בין בן אנד גריס ואולמות קולנוע סינמה סיטי בסוכות 2023. יח"צ,
שיתוף פעולה בין בן אנד גריס ואולמות קולנוע סינמה סיטי בסוכות 2023/יח"צ

רועי דון סמנכ"ל השיווק של חברת בן & ג'ריס ישראל: "שיתוף הפעולה עם סינמה סיטי הזדמנות מצוינת לחזק את הקשר בין צופי הקולנוע לבין המותג. אנו רואים בשנים האחרונות ביקושים גבוהים למוצרי בן אנד ג'ריס במזנוני בתי הקולנוע, ברחבי הארץ. נוכחנו לדעת כי השילוב בין צפייה בסרט בקולנוע לבין אכילת גלידה פרימיום אישית מייצר חווית צפייה מושלמת".

אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי: "אנו גאים להמשיך ולספק לקהל הצופים בבתי הקולנוע את חווית הצפייה הטובה ביותר והפעם היא גם מפתיעה וטעימה במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully