וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תציג בתערוכת סביט טלפון סלולרי מבוסס טכנולוגיה של IXI הישראלית

צורי דאר

12.3.2003 / 12:04

סמסונג תטמיע את מערכת התקשורת האישית PMG של IXI בסדרה חדשה של טלפונים סלולריים ואביזרים היקפיים; IXI השלימה בשנה האחרונה גיוס של 21 מיליון דולר

חברת הסטארט אפ הישראלית IXI Mobile הודיעה היום כי ענקית מוצרי האלקטרוניקה הקוריאנית, סמסונג אלקטרוניקס, תטמיע את טכנולוגיית ה-PMG שפיתחה IXI Mobile בסדרה חדשה של טלפונים סלולריים ואביזרים היקפיים. סמסונג צפויה להציג טלפון PMG ראשון בתערוכת סביט שנפתחה היום בהנובר, גרמניה.

IXI Mobile מרעננה פיתחה מערכת תקשורת אישית הנקראת Personal Mobile Gateway - PMG, המבוססת על טכנולוגיות של תקשורת סלולרית ותקשורת אלחוטית לטווח קצר - בלו-טות'. מערכת ה-PMG - מרכזת קטנה בגודל של קופסת גפרורים המכילה מיקרו-נתב ומיקרו-שרת, מקושרת לאביזרי קצה ייעודיים - כמו טלפון סלולרי קטן, מסוף לקבלת דואר אלקטרוני ומסרים מיידיים, מצלמה דיגיטלית ועוד.

IXI עובדת בשיתוף פעולה עם מספר חברות ישראליות ובינלאומיות בפיתוח אביזרי קצה בעלי יכולת תקשורת ל-PMG - בהן ג'אברה האמריקאית, אמבלייז סמיקונדקטורס הישראלית וכאמור, גם סמסונג אלקטרוניקס הקוריאנית.

IXI הוקמה באוגוסט 2000 על ידי עמית הלר - מנכ"ל החברה, גידי ברק - יו"ר החברה וזיו הפרנס, המשמש כמנהל הטכנולוגיה הראשי (CTO). הלר וברק היו ממייסדי באטרפליי, שפיתחה טכנולוגיות תקשורת אלחוטית לטווחים קצרים - ונמכרה ב-1999 לטקסס אינסטרומנטס.

החברה השלימה בשנה האחרונה גיוס של 21 מיליון דולר מקרן הון הסיכון ג'מיני, מדרייפר פישר ג'ורבסטון, מקרן הון הסיכון האירופית TLCom ומטקסס אינסטרומנטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully