וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילטיים הישראלית תרכוש את אתר הקניות האמריקאי Epinions

צורי דאר

12.3.2003 / 12:02

רכישת Epinions, המתמחה בדירוג מוצרי צריכה, צפויה לחזק את טכנולוגיית החיפוש ועזרי הקניות של דילטיים

חברת דילטיים (DealTime) הישראלית הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת Epinions מקליפורניה, המפעילה אתר לקניות ודירוג מוצרי צריכה.

דילטיים מסרה כי רכישת Epinions, המתמחה בדירוג מוצרי צריכה, תחזק את טכנולוגיית החיפוש ועזרי הקניות של דילטיים, ועל ידי כך תביא להרחבת המידע לקונים והגדלת היקף המכירות. דילטיים תמשיך להפעיל את שני האתרים Dealtime.com ו-Epinions.com במקביל, תוך חיזוק הקשרים המסחריים ושותפויות ההפצה של שתי החברות.

במהלך החודשים שלאחר סגירת העסקה, תטמיע דילטיים את דירוג המוצרים של Epinions באתריה. לקונים דרך האתר Epinion.com תהיה גישה ל-2,100 הסוחרים, שותפיה של דילטיים. הפרטים הפיננסיים של העסקה, הצפויה להיסגר בתוך 6 שבועות וכפופה לאישור בעלי המניות, לא נמסרו.

דן ציפורין, מנכ"ל ויו"ר דילטיים, אמר כי עסקת הרכישה תביא לאיחוד שתי פלטפורמות תוכן ייחודיות ובעלות ערך רב. לדבריו, מאגר הנתונים הרחב של Epinions, הכולל דירוג צרכנים, יסייע למיליוני קונים לבצע החלטות חכמות בעת קניית מוצרים באינטרנט.

דילטיים צופה כי עם חתימת ההסכם ייקלטו כל עובדי חברת Epinions בחברה, בכלל זה נירב טוליה, מנכ"ל Epinions ואחד ממייסדיה, שימונה למנהל התפעולי של דילטיים. המשקיעים וחברי מועצת המנהלים של Epinions, ביל גורלי מבנצ'מרק קפיטל וג'ון הונסטון מאוגוסט קפיטל, יצטרפו למועצת המנהלים של החברה המאוחדת.

Epinions, שהוקמה ב-1999, מפעילה אתר מוביל לדירוג צרכני, המשרת כיום יותר מ-12 מיליון מבקרים בחודש. Epinions משלבת דירוג לקוחות ומידע על מחירים, מציעה לצרכנים את המידע הדרוש בכדי להחליט באיזה מוצר לבחור, היכן לקנות אותו וכמה לשלם עבורו.

Epinions גייסה עד כה כ-40 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנות כאמור קרנות ההון סיכון בנצ'מרק קפיטל, אוגוסט קפיטל וכן באומן קפיטל, BV קפיטל, מקבוצת ברטלסמן, גולדמן סאקס וענקית המחשבים דל.

דילטיים, שהוקמה ב-1997, עוסקת בפיתוח טכנולוגיות להשוואת מחירים באינטרנט. דילטיים מכרה ב-2002 בכ-27 מיליון דולר - כפול מב-2001, ואף החלה להרוויח. בעבר התפרסם כי צפי המכירות של דילטיים ל-2003 הינו כ-40 מיליון דולר. החברה הרחיבה את פעילותה בארה"ב במהלך השנה האחרונה, כאשר הגדילה את בסיס לקוחותיה ל-900 גופים מסחריים כיום, לעומת 300 גופים באוקטובר 2001. במקביל, שולש מספר המבקרים באתר של דילטיים במהלך 12 החודשים האחרונים - גידול שמציב את אתר החברה כאחד מעשרת היעדים המובילים לביצוע רכישות אלקטרוניות ברשת.

החברה גייסה עד כה כ-60 מיליון דולר. בחברה מושקעות קרנות ההון סיכון ישראל סיד פרטנרס ואינפיניטי, AOL-טיים וורנר, בנק אוף אמריקה, סינגפור טלקום, נומורה אינטרנשונל ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully