וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלית קריינר מונתה לראש תחום 'אנשים ואסטרטגיית צמיחה' בקרן ההון AnD ventures

11.9.2023 / 9:18

במסגרת תפקידה תהיה יועצת אסטרטגית של And's המתמחה באסטרטגיה ופיתוח ארגוני, ובניית צוותים וסיוע בצמיחה

דלית קריינר. יחצ,
דלית קריינר/יחצ

דלית קריינר מונתה לראש תחום 'אנשים ואסטרטגיית צמיחה' בקרן ההון AnD ventures. במסגרת תפקידה תהיה יועצת אסטרטגית של And's המתמחה באסטרטגיה ופיתוח ארגוני, ובניית צוותים וסיוע בצמיחה.

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, דלית שיתפה פעולה עם בכירים מהתעשייה וגם בכירים בארגונים גלובליים כדי לייעל אסטרטגיות ארגוניות ולהניע חברות לרמת הצמיחה הבאה שלהן, ולהבטיח שהן מוכנות לעתיד.במהלך הקריירה שלה שימשה דלית כחברת הנהלה בכירה בארגונים שונים, החל מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד לתאגידים גלובליים. המומחיות שלה משתרעת על מספר תעשיות, עם עין חדה לתוצאות, דלית מספקת תוצאות מוחשיות ביעילות תפעולית ובביצועים עסקיים כלליים.

לדלית רקורד מוכח בהובלת טרנספורמציות מוצלחות ובניית צוותי מנהיגות חזקים. היא עבדה עם חברות ידועות כמו PWC, Amdocs, Checkmarx, Finastra ו-Cytoreason. היא עמדה בראש טרנספורמציות רב-ממדיות ומורכבות בתפקידים אלו, והבטיחה אינטגרציות יעילות לאחר מיזוגים מורכבים בפרויקטים הכוללים את צ'קמארקס, אמדוקס ודפי זהב. חוויות אלו ציידו אותה במיומנויות לנווט דרך מערכות אקולוגיות מתפתחות ולתמוך בצמיחה יעילה.

לדלית תואר שני בלימודי עבודה מTAU.

"המסע שלי עם רועי גבע גלסברג הולך אחורה, לפני למעלה מ-20 שנה הייתי סמנכ"לית משאבי אנוש ב'דפי זהב' ורועי התחיל את דרכו בעולם העסקי, מאז תמיד חיפשנו את ההזדמנות הנכונה לעבוד ביחד. אני כל כך נרגשת להצטרף ל-AnD ולתרום לצמיחתה" מציינת דלית על תפקידה החדש.

רועי גבע גלסברג, שותף ב AnD ventures: "לאחר הכרות של שנים רבות עם דלית, הישגיה המקצועיים והנסיון הרב שהיא מביאה לשולחן, אנו נרגשים על הצטרפותה לצוות. דלית וכלי העבודה עמם היא מגיעה יסייעו גם לצוות הסטודיו והקרן בתמיכתו ובתמיכה בחברות הסטודיו והקרן בגדילתן."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully