וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי משה מונה למנכ"ל החברה החדשה של רד-בינת

11.9.2023 / 10:20

קבוצת רד-בינת הקימה חברה חדשה - Bynet Data Centers. אלי משה מונה לתפקיד המנכ"ל

אלי משה. בינת,
אלי משה/בינת

קבוצת רד-בינת הקימה בימים אלה חברה חדשה - Bynet Data Centers, אשר תרכז את פעילות חוות השרתים של החברה ברחבי הארץ. לתפקיד מנכ"ל החברה מונה אלי משה, ששימש עד לאחרונה כמנהל לקוחות אסטרטגים באירופה והמזרח התיכון באמזון.

פעילות ה-Data Centers של הקבוצה הוקמה ונוהלה בבינת תקשורת מחשבים במשך כעשור ובמסגרתה הוקמו 4 חוות שרתים בירושלים, תל אביב ולוד. המתקנים מתקדמים מסוגם ומספקים שרות לחברות, ארגונים, רשויות ומשרדי ממשלה. בין אתרי הדאטה סנטר של החברה נמנה אתר "ירושלים של זהב" אשר ממוקם בהר חוצבים בעומק של 50 מטר מתחת לאדמה והינו היחיד בישראל שעבר את מבדקי UTI והוסמך על ידה כספק TIER-3.

החברה פועלת להרחיב את פעילותה במתקנים חדשים נוספים ובימים אלה מוקם דאטה סנטר נוסף בשוהם.

לדברי יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד בינת "פעילות ה-Data Center הינה אסטרטגית עבור קבוצת בינת, ובהתאם בחרנו להקים חברה חדשה שתתמקד ותוביל פעילות זו".

אלי משה, סא"ל במיל' ובוגר תואר ראשון בכלכלה, הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנים בתעשייה. עד לאחרונה הוא שימש כמנהל לקוחות אסטרטגים באירופה והמזרח התיכון באמזון. לפני כן היה מנכ"ל אזור מזרח תיכון ואירופה של חברת Surgical Theater שפיתחה פלטפורמת AR/VR לעולם הכירורגיה. לפני כן עבד כמנכ"ל אזור בחברת Hitachi Vantara.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully