וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהונתו של נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל, פרופ' יורם רבין הוארכה בארבע שנים נוספות

11.9.2023 / 12:12

פרופ' יורם רבין, משמש כנשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל בארבעת השנים האחרונות, לפני כן כיהן בתפקיד היועץ המשפטי למבקר המדינה בין השנים 2016-2019, ובין השנים 2011-2016 כיהן כדיקן הפקולטה למשפטים ע"ש חיים שטריקס

יורם רבין. יחצ,
יורם רבין/יחצ

חבר הנאמנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל אישר אמש את הארכת כהונתו של נשיא המכללה, פרופ' יורם רבין בכארבע שנים נוספות.

פרופ' יורם רבין, משמש כנשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל בארבעת השנים האחרונות,
לפני כן כיהן בתפקיד היועץ המשפטי למבקר המדינה בין השנים 2016-2019 ובין השנים 2011-2016 כיהן כדיקן בית הספר למשפטים ע"ש חיים שטריקס. פרופ' רבין בוגר המסלול האקדמי המכללה למינהל (.LL.B), ובעל תואר שני (LL.M.) ותואר שלישי (J.S.D) מהפקולטה למשפטים אוניברסיטת תל אביב.

פרופ' רבין הוא ממייסדי התנועה לחופש המידע ומשמש כחבר הנהלה, בנוסף משמש כחבר הוועד המנהל של העמותה למשפט ציבורי בישראל ובעברו היה חבר בוועדת דוברת לרפורמה בחינוך (2005).

פרופ' רבין חוקר ומרצה בנושאי דיני עונשין, משפט חוקתי וזכויות אדם. בין חיבוריו, הספרים "זכות הגישה לערכאות כזכות חוקתית" (1998), "הזכות לחינוך" (2002), "דיני עונשין" (2008, מהדורה שנייה 2010, מהדורה שלישית 2014); כמו כן ערך (ביחד עם אחרים) את הספרים "זכויות כלכליות, חברתיות ותרבותיות" ו"ספר דויד וינר על משפט פלילי ואתיקה". פרופ' רבין משמש מזה כמה שנים כיו"ר מערכת "הפרקליט", כתב העת המשפטי של לשכת עורכי הדין.

פרופ' יורם רבין, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל: "בימים אלו המכללה נמצאת בתקופה של שגשוג כלכלי, יציבות פיננסית, אקדמיזציה הולכת וגוברת, ובעיקר, וזה החשוב, העבודה נעשית בשיתוף פעולה מלא של כל הגורמים במכללה, סגל מנהלי, סגל אקדמי, מטה מגובש, והשענות על דירקטוריון מקצועי ורציני. יש עוד עבודה לעשות ויעדים להשיג, ויש לנו גם תוכניות ביצוע מפורטות".

אבי בלשניקוב, יו"ר חבר הנאמנים המסלול האקדמי המכללה למינהל: אני מציין לשבח את תקופת כהונתו בארבע השנים האחרונות של פרופ' רבין והישגיו הרבים לקידום המכללה הן בצד המנהלי והן בצד האקדמי, אלה היו ארבע שנים של עשייה ברוכה בהצטיינות יתרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully