וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזילים את סל הקניות בשדרות: נפתח סניף ראשון של רמי לוי בעיר

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:26

הסניף ה- 58 של רשת "רמי לוי שיווק השקמה", נפתח הבוקר בעיר שדרות, הוא מתפרס על שטח של 2,500 מ"ר ומסייע להוזלת סל הקניות לתושבי האזור. רמי לוי: "בכל עיר שנפתח סניף חדש, הרשתות המתחרות יורידו את המחיר הממוצע של סל הקניות שלהם בכ-30%"

רמי לוי. יחצ,
רמי לוי שיווק השקמה - הסניף ה-58 של הרשת נפתח הבוקר (11.9) בעיר שדרות/יחצ

סקר שוק של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל הקניות הזול ביותר לראש השנה והחגים קובע כי במקום הראשון, עומדת בגאון רשת 'רמי לוי שיווק השקמה' עם 38% וכך גם שומרת על שמה כזו שמעניקה לצרכן את האפשרות לרכוש את הסל המוזל ביותר בהשוואה ליתר רשתות השיווק בישראל.

היום, ימים בודדים לפני ראש השנה וקבלת השנה החדשה, תשפ"ד, נפתח סניף חדש וראשון של הרשת בעיר שדרות - הסניף ה-58 ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" משתרע על שטח של כ-2,500 מ"ר והוא ממוקם.

רמי לוי התרגש במיוחד עם פתיחת הסניף החדש והתייחס גם לעניין הסל המוזל כפי שהוצג בסקר הנ"ל ובכלל ואמר כי: "לרשת רמי לוי יש השפעה ישירה על התחרות בכל עיר שאליה נכנסת הרשת והמרוויחים העיקריים הם תושבי האזור והסביבה שנהנים לא רק ממגוון גדול של מוצרי המותג פרטי המוביל בארץ אלא גם מסל הקניות הזול ביותר במדינה.

בכל פתיחת סניף בעיר חדשה, מכניסה את רשתות הקמעונאות הפועלות באותו אזור, לתחרות עצומה שמשפיעה באופן ישיר על המחירים. בזכות התחרות, שווי סל הקניות לצרכן יורד גם אצל המתחרים, שלא יכולים להרשות לעצמם להמשיך למכור במחירים גבוהים".

הרב נחום הכהן עם רמי לוי בתקיעה שופר לברכה והצלחה. מורג ביטן,
הרב נחום הכהן עם רמי לוי בתקיעה שופר לברכה והצלחה/מורג ביטן
ראש עיריית שדרות אלון דוידי עם רמי לוי בטקס קביעת המזוזה בסניף החדש בשדרות. מורג ביטן,
ראש עיריית שדרות אלון דוידי עם רמי לוי בטקס קביעת המזוזה בסניף החדש בשדרות/מורג ביטן

בסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל הקניות הזול ביותר לראש השנה, תופסת 'רמי לוי שיווק השקמה' כאמור, את המקום הראשון עם 38%, במקום השני רשת 'אושר עד' עם 24%, במקום השלישי רשת 'חצי חינם' עם 6% ובמקום הרביעי רשת 'שופרסל' עם 5% ובמקום החמישי רשת 'יוחננוף' עם 3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully