וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג האופנה ושחקנית הקולנוע בסרטון חדש

רונית מטיאס

13.9.2023 / 9:00

מיילי סיירוס יוצאת למרחבים, הסרט הקצר שממחיש שיצירתיות אינה מוגבלת לאומנות הקלאסית, מוצרים חדשים למותג הטיפוח הישראלי, הבושם שמכיל ווניל ייחודי, מי שידרג את כלי הבית לחג, קונים כלי כסף מבלי לפשוט רגל, מגשי אוכל יפים וטעימים, וגם יינות שיפארו את שולחן החג

על כוח הדימיון ויצירתיות ב  other stories &. יח"צ,
על כוח הדמיון ויצירתיות ב other stories &/יח"צ

על כוח הדמיון ויצירתיות

מותג האופנה Other Stories & והשחקנית הבריטית נל טייגר פרי, משתפים פעולה בסרט אופנה בשם Creativity Reigns, המציג את קולקציית סתיו 2023 של המותג. הסרט הקצר, ממחיש כי יצירתיות אינה מוגבלת לאומנות הקלאסית.

טייגר פרי מצליחה להפוך מפגשים ומטלות יומיומיים למצבים מהנים פרי דמיונה ומדגיש כי באמצעות חשיבה יצירתית, אנחנו יכולים למצוא אושר ותכלית, להתחבר לאנשים אחרים ברמה עמוקה ולחולל שינוי חיובי בעולם-מסר העולה בקנה אחד עם הערכים והאני מאמין של Other Stories & Other Stories & -לטפח את הדמיון ולעודד ביטוי עצמי.

מלין סון, המעצבת הראשית של המותג, יצרה קולקציה מרתקת עם נגיעות רומנטיות, בגדים בסטייל נועז ופריטי חובה קלאסיים מבלי לפסוח על פרנזים שהם ביג מאסט העונה. בין הפריטים הבולטים: חולצות וחליפות תחרה, חולצות וחצאיות בגזרות מפוסלות עם פרטים דומיננטיים כמו סלסולים, סריגת קרושה ורקמה בתלת ממד, פריטים מחויטים, עליוניות ומעילי צמר, כולל פרשנות חדשה למעיל הטוויד עם כתפיים מעוגלות ושרוולים תפוחים וסריגים צבעוניים. פלטת הצבעים כוללת לבן חלבי, אפור, שחור, אדום בורגונדי, סגלגל, ירוק אפרפר וורוד עתיק.

בנוסף מושקים אביזרים נוצצים עם אלמנטים של פרנזים ארוכים, תכשיטים נועזים בציפוי זהב, תיקים על-זמניים הנלבשים על הכתף או קרוס בודי, מעוטרים בפריטים מוזהבים, חגורות מעור רך שחוגרים מעל עליוניות ומשקפי שמש דומיננטיים.

להשיג בחנות הדגל של&Other Stories בקניון עזריאלי תל אביב ובחנות הפופ-אפ בקניון TLV.

על כוח הדימיון ויצירתיות  Other stories &. יח"צ,
על כוח הדמיון ויצירתיות ב- other stories &/יח"צ

חג מריח

רגע לפני החג, שסטוביץ משיקה ניחוחות חדשים, מותג ברברי מתחדש עם או-דה-פרפיום Goddess - בושם גורמה ארומטי המכיל 3 סוגי וניל: , Vanilla Infusion , Vanilla Caviar ו-Vanilla Absolut, פולי הווניל נאספים ידנית ומיובשים 5-7 שבועות בשמש ומאחסנים בקופסאות עץ להתיישנות והתפתחות.

יוצרת הבשמים אמאדין קלרק-מארי, אמרה כי היעד הראשוני שלה היה הרחבת השימוש הנפוץ בווניל להעברת חוויה חדשה ועשירה של ריח, הוא עטוף בלוונדר מפרובאנס, קקאו ושורש ג'ינג'ר, היוצרים איזון בין הארומות. הבקבוק ניתן למילוי חוזר, התווית המוזהבת שלו בהשראת אריג הגברדין המסמל את המורשת הארוכה של ברברי.

את הקמפיין מובילה השחקנית הבריטית-אמריקאית והשגרירה החדשה של Burberry Beauty, אמה מקי והוא מציג סיפור של גילוי עצמי בהשראת הכוח והעוצמה הקולקטיביים של להקת לביאות.
מותג הבישום GUCCI משיק את או-דה-פרפיום Flora Gorgeous Magnolia בבקבוק סגול מצופה לכה, המוסיף ממד חדש לעולם ה-#FloraFantasy.

הבשמיות דפני בוגיי ומארי סאלאמן גיבשו יצירה מלאה בניחוחות משלימים כשההשראה היא נשים בעלות רוח חופשית, הניחוח בנוי על מגנוליה אלבה, צמח עתיד ונדיר הדורש טיפול ותהליך זיקוק קפדני, פטל שחור, תמצית פ'צולי מאינדונזיה, מאסק, תמצית קוקוס ויסמין.

את הקמפיין ממשיכה להוביל הזמרת והיוצרת מיילי סיירוס בקמפיין מחולל שינוי שביימה וצילמה האמנית פטרה קולינס, סיירוס יוצאת אל המרחבים, כשהיא קורנת ביטחון וחשיבה אינטואיטיבית בזכות הניחוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חג מריח עם הוצ'י וברברי. יח"צ,
חג מריח עם גוצ'י וברברי/יח"צ

טבעי לך

מותג הקוסמטיקה הישראליANANDA המתמחה בשיווק ובייצור מוצרי טיפוח 100% רכיבים טבעיים ופורמולות אורגניות, משיק סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג לעור הפנים.

בסדרה 7 מוצרים ביניהם: סבון פנים לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים, הפורמולה מבוססת על רכיבים פעילים מתקדמים כמו GATOLINE® PRO ACTIVE MATERIAL, מכיל תמציות ארומתרפיות של לבנדר, אשכולית אדומה וקלנדולה.

סרום ויטמין C מכיל ריכוז גבוה של וויטמין סי, נוגדי חמצון, גבוה של ויטמינים A, C, E ונוגדי חמצון; קרם עיניים משקם וממצק, מכיל רכיבים טבעיים ומזינים, ויטמינים C ו ,E, אובליפיחה, אצות ים וחמאת שיאה אורגנית; קרם פנים טבעי המכיל חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, שמן בורג', שמן נר הלילה, תמצית אגוז גרנובל, ויטמיני םA C ןR, .

להשיג באתר האון ליין של המותג, טיב טעם, טבע קסטל, קסם הטבע ונקודת טבע.

טבעי לך סדרת טיפוח של אננדה. ליאור קסון וקית גלסמן,
טבעי לך. סדרת טיפוח של אננדה/ליאור קסון וקית גלסמן

נאמנים לנעמן

רגע לפני שאתם עורכים את שולחן החג, כדאי שתכירו את קולקציית כלי הבישול, ההגשה, אביזרי המטבח ועיצוב השולחן של רשת נעמן.

בסדרת הפרימיום Armor: מחבתות, סוטאז'ים וסירי יציקה בגדלים שונים עם תחתית תרמית המתאימה לכל סוגי הכיריים ולתנור עד °150 וציפוי non stick, הסוטאז'ים עמוקים ומתאימים לבישול ממולאים, דגים ועוד, בסדרת Brandy סירים ומחבתות ביציקת אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה, חיסכון בזמן ובאנרגיה לכל סוגי כיריים כולל אינדוקציה, ציפוי נון סטיק וידיות Soft Touch לאחיזה ארגונומית.

המותג האוסטרלי Maxwell & Williams, מציע בסדרת Epicurious קסרולים ותבניות פורצלן המתאימים גם להגשה ישירה לשולחן, מארזי כוסות, מאגים וקנקנים בצבעוניות המתכתבת עם סדרות כלי ההגשה והאירוח; בסדרת Arcadia, כלי הגשה קלי משקל בשילוב קרמיקה ועץ, באיור פרחים בצבעי סתיו; מערכות סכו"ם Queen עשויה נירוסטה אל חלד ל-6 סועדים.

נאמנים לנעמן קולקציית החג של  נעמן. תמי בר שי,
נאמנים לנעמן קולקציית החג של נעמן/תמי בר שי

הצירופים של הצורפים

מותג היודאיקה וכלי הכסף "הצורפים", משיק קולקציה חדשה לשולחן החג של מותג הבית Merdinger by Hazorfim, ובה כלי אירוח, מערכות אוכל, כלי הגשה, כוסות לשתייה קרה וחריפה ממגוון חומרים איכותיים כמו: פורצלן, זכוכית מעוטרת בנגיעות ציפוי כסף וזהב.

בין הפריטים הבולטים: קערת הגשה על רגל דלידה, כלי הגשה תפוח חלק מצופה כסף, דבשיית סונורה sp מצופה כסף, סט 6 כוסות שתיה קרה בקרה, מערכת אוכל 18 חלקים פורצלן הרמיוני גולד, צלחת עוגה על רגל, סכין צמה משוננת מוזהב מצופה, סט 6 חבקים פנינים מצופה כסף, קנקן מים דלידה, דבשיית המרינג מצופה כסף גדולה, סט כלים לעוגה המרינג מוזהב.

להשיג בחנויות פופ אפ של Merdinger שנפתחו לראשונה בקניון מלחה ובקניון איילון ותפעלנה עד ה 15 לספטמבר, ברשת החנויות ובאתר.

הצירופים של הצורפים  קולקציית חדשה וחנויות פופ אפ. יח"צ,
הצירופים של הצורפים קולקציית חדשה וחנויות פופ אפ/יח"צ

מהרי התבור לשולחן החג

יקב תבור, משיק לכבוד חגי תשרי, מארז המכיל 2 יינות וכלי להגשת דבש. היינות שבמארז: תבור הר מרלו-היין נוצר מענבי מרלו משובחים אשר נבחרו בקפידה מהכרמים המובחרים של יקב תבור שבגליל, היין יוצר בתשומת לב מרבית לשימור הארומה הטבעית והטעמים המקוריים של זן הענבים והוא מורכב מ-85% ענבי מרלו ו-15% קברנה סוביניון.

ליין צבע אדום עמוק, גוף מאוזן והוא מוכן לשתייה. היין השני במארז הוא תבור הר גוורצטרמינר-סדרה שמדגישה את ההנאה שביין, הר היא סדרה אהובה ומוכרת המציעה חוויית שתיית יין נעימה, מדובר ביין לבן חצי יבש עם ארומות של פירות ותבלינים אקזוטיים ומתיקות ניכרת.

מהרי התבור לשולחן החג המארז של יקב תבור. יח"צ,
מהרי התבור לשולחן החג המארז של יקב תבור/יח"צ

מגישים במגשים

לכבוד ראש השנה, קייטרינג מונייר הכינו קולקציית מגשים כשהקונספט המוביל הוא דבש וכוכבי הקולקציה הם קינוח אישי "מיני עקיצת הדבורה"-בריוש ממולא בקרם מסקרפונה וקרם וניל בסגנון טארט Tropezian ועוגת עקיצת הדבורה במהדורה מוגבלת.

עוד במתוקים: פרופיטרול רימונים, קרם דבש ותפוחים; עוגת קוגלהוף דבש עם תפוחים וקינמון בציפוי אייסינג; עוגת דבש קלאסית; עוגת פרסבורג תפוחים; מגש טארטלט תפוח עץ; מיני גביעי מוס רימונים; צ'יזקייק קרמל ודבש; מיני פיננסייר דבש, תפוחים או רימונים.

באגף המלוחים: טאפאס לאבנה ריקוטה; טאפאס טבעוני דלורית צלויה; מגש עם תפוחי עץ, גרעיני רימון ודבש תמרים; סלט טאבולה רימונים; סלט ירוקים תפו"ע ומנגו; כריך קרואסון גבינת עיזים דלורית צלויה; כריך דגנים קרם גבינה כחולה וריבת תפו"ע; סלט עם גרעיני רימון. יש גם ערכת עיצוב "עקיצת הדבורה"-מארז מתנה בשקית קשיחה ממוחזרת, עציץ ופינוקים.

להשיג באתר ובחנות המפעל בראשון לציון.

מגישים במגשים מגשי ארוח של  מונייר. אפיק גבאי,
מגישים במגשים מגשי ארוח של מונייר/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully