וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלטון רוז מונה ליו"ר דירקטוריון רי אוטומוטיב

11.9.2023 / 16:44

רוז הואהנשיא העולמי לשעבר של צי הרכב וההנדסה של חברת UPS: "הייתי סביב משאיות מסחריות כל חיי, ויש לי הבנה טובה של איזה סוג רכב מסחרי יכול להוביל"

קרלטון רוז. יחצ,
קרלטון רוז/יחצ

REE, חברה מובילה בטכנולוגית רכב וספקית פלטפורמות לכלי רכב חשמליים (EV), מכריזה היום כי מינתה ליו"ר מועצת המנהלים שלה את קרלטון רוז, אשר שימש עד לאחרונה כנשיא העולמי לניהול, תחזוקה והנדסת צי הרכב העולמי של UPS. המינוי יכנס לתוקפו ב-16 באוקטובר 2023, עם בחירתו מחדש של קרלטון למועצת המנהלים באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה (AGM). קרלטון הצטרף למועצת המנהלים של REE ביוני, זמן קצר לאחר שפרש מקריירה ארוכה ומכובדת ב-UPS.

"אני רוצה לברך את קרלטון על מינויו ליו"ר בשלב כה משמעותי עבור החברה, כאשר אנו נערכים למסירת המשאיות הראשונות ללקוחותינו, מתן שירות ותמיכה והאצת הייצור והצמיחה", אמר דניאל בראל, מנכ"ל ומייסד משותף של ריי אוטומוטיב. מנהיגותו וניסיונו העשיר של קרלטון בתעשייה מביאים עימו ראייה עסקית ייחודית המאפשרת לו לזהות את יתרונות הטכנולוגיה והמודל העסקי שלנו, ומספקים ערך רב לחברה מאז מינויו כחבר דירקטוריון בתחילת יוני. אני מצפה להמשיך ולעבוד בצמוד עם קרלטון כיו"ר".

"הייתי סביב משאיות מסחריות כל חיי, ויש לי הבנה טובה של איזה סוג רכב מסחרי יכול להוביל. הטכנולוגיה של REE משנה את כללי המשחק בתעשייה", אמר קרלטון רוז. "שוק ציי הרכבים המסחריים האמריקאי נמצא בשיאו של שינוי כביר עקב המעבר לחשמל. השינוי הזה מציע יתרונות נוספים מעבר לתרומת הרכבים החשמליים לסביבה ירוקה, יתרונות המשנים באופן מהותי את האופן שבו חברות בונות, רוכשות, מנהלות ומתחזקות את ציי הרכבים שלהן. ברבעונים הקרובים אנו מצפים לראות אבני דרך משמעותיות עבור החברה. ההבנה העמוקה שלנו את צרכי הלקוחות והשותפים שלנו הינה חיונית בעוד אנו ממשיכים לבנות את הקשרים עם ציי רכב, מרחיבים את רשת המפיצים שלנו, ומביאים טכנולוגיה אמינה ומנצחת לשוק. אני עוקב מקרוב אחרי REE במהלך ארבע השנים האחרונות וכפי שתמיד אמרתי, 'הטוב עוד לפנינו' ו -REE תהייה חלק מהותי בדרכנו לשם".

אריק שטיינברג, אשר בחר לעזוב את תפקידו כיו"ר, לא יעמיד את עצמו לבחירה מחודשת באסיפת בעלי המניות השנתית הקרובה. בעקבות שינויים אלו, מועצת המנהלים של ריי תורכב משמונה דירקטורים, שלוש מהן נשים, ארבעה מהם עצמאיים.

"אריק היה חלק מ-REE למעלה משש שנים והיינו ברי מזל שזכינו להנות מהתובנות והמנהיגות שלו כיו"ר הדירקטוריון שלנו", הוסיף בראל. "לאורך התקופה, חלקנו הצלחות והתמודדנו עם אתגרים ואני רוצה להודות לאריק מקרב לב על הפעילות והתמיכה שלו ב-REE".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully