וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס תספק פלטפורמת בילדינג וניהול לקוחות ל-BCP הברזילאית

כתב וואלה! עסקים

12.3.2003 / 13:34

פלטפורמת הבילינג שתסופק לחברת הסלולר הברזילאית משולבת תמיכה מאוחדת בכל שירותי הקול, תקשורת הנתונים, התוכן והמסחר הקיימים והעתידיים


הספקית תוכנות הבילינג אמדוקס תספק לחברת BCP, ספקית תקשורת סלולרית מובילה בברזיל, פלטפורמה משולבת אחת לבילינג וניהול לקוחות מקצה לקצה, עבור כל שירותי הקול ותקשורת הנתונים הקיימים והעתידיים של החברה, ותאפשר תצוגה מאוחדת של נתוני לקוח הכוללת את כל השירותים וערוצי התשלום הנוגעים לאותו הלקוח.

BCP תשדרג את הפלטפורמה הנוכחית שלה לבילינג וניהול לקוחות, גם היא מתוצרת אמדוקס, תוך מינוף מודולי הליבה של חבילת הבילינג החדשה של אמדוקס.

השדרוג יאפשר ל-BCP להציע למנוייה, שמספרם עומד על למעלה מ-1.5 מיליון, גישה למגוון חבילות שירותים המורכבות ממספר מוצרים משולבים, כמו גם למגוון מבני תמחור גמישים. יכולות התמחור בזמן אמת יאפשרו ללקוחות BCP לבחור בין אופציות של שירותים משולמים מראש, ומשולמים במקום.

BCP הינה ספקית תקשורת סלולרית בברזיל המופעלת על ידי חברת BellSouth וקבוצת ספרא בחרה בחברת. החברה פועלת בשני אזורי זיכיון, שהרישיון לפעול בהם התקבל באמצעות תהליך מכירה פומבית של הממשלה: אזור המטרופולין של סאו-פאולו, ושש מדינות בדרום-מזרח ברזיל: אלאגואס, פרנאמבוקו, פאראיבה, ריו גרנדה דו נורטה, סיארה ופיאווי. מטרתה העיקרית של החברה היא להיות מוכרת בזכות המצוינות של השירותים שהיא מספקת ללקוחותיה, תוך יצירת שם ומוניטין לעצמה בעולם השירותים הסלולריים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully