וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר מצוינים מונה לתפקיד סמנכ"ל רגולציה וממשל במרכז השלטון המקומי

12.9.2023 / 12:36

מצוינים, בוגר תואר ראשון ושני בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, שימש עד היום כמנהל צוות שלטון מקומי באגף פנים תכנון ופיתוח במשרד ראש הממשלה. לאחר תקופת צינון כנדרש, יצטרף להנהלת מרכז השלטון המקומי

כפיר מצוינים. מיכל סלע,
כפיר מצוינים/מיכל סלע

מרכז השלטון המקומי ( מש"מ ) מודיע על מינויו של כפיר מצוינים, ( 40 ), לתפקיד סמנכ"ל רגולציה וקשרי ממשל בארגון. כפיר, נשוי + 3, יצטרף לסגל הבכיר של מנהלי מרכז השלטון המקומי.

מש"מ הוא ארגון הגג בו מאוגדות כלל העיריות והמועצות המקומיות בישראל. תפקידו העיקרי לייצג את הרשויות המקומיות ולקדם את ענייניהן בפני הכנסת ומול גורמי הממשלה השונים, וכן בפני מוסדות ציבוריים וארגונים בארץ ומרחבי העולם.

מצוינים, בוגר תואר ראשון ושני בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, שימש עד היום כמנהל צוות שלטון מקומי באגף פנים תכנון ופיתוח במשרד ראש הממשלה. לאחר תקופת צינון כנדרש, יצטרף להנהלת מרכז השלטון המקומי.

בתפקידו הוביל את מדיניות הממשלה בתחום הפיתוח הכלכלי העירוני ועמד בראשות הוועדה לביזור סמכויות לשלטון המקומי והפחתת נטל רגולטורי עודף, יחד עם משרד הפנים. בנוסף, קידם תוכניות לפיתוח חברתי-כלכלי של הרשויות המקומיות, הן ברמה המקומית והן ברמה האזורית.
טרום תפקידו במשרד ראש הממשלה, שימש מצוינים ככלכלן בכיר במשרד הביטחון וכלכלן ראשי במנהל התכנון.

מנכ"ל מרכז השלטון המקומי שלמה דולברג: "בתקופה זו, בה השלטון המקומי הינו עמוד התווך של הציבור בישראל, אנו רואים ביתר שאת את חשיבות העבודה שלנו אל מול גורמי הממשלה השונים. כפיר מצוינים בעל ניסיון עשיר בעבודה עם גופים ממשלתיים וציבוריים, עם התמחות ספציפית בתחום המוניציפלי ובשלטון המקומי. אני בטוח כי הוא יתרום רבות מהידע והניסיון שלו לטובת קידום המטרות החשובות של הארגון ולטובת מאות הרשויות והתושבים ברחבי הארץ".

כפיר מצוינים: "שלטון מקומי חזק ועצמאי הוא תנאי הכרחי לקידום פיתוח כלכלי ולשיפור רווחת החיים עבור כלל תושבי מדינת ישראל, וזוהי זכות גדולה עבורי להצטרף למרכז השלטון המקומי ולפעול למען מטרות אלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully