וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב ראש השנה: חברת סופרבוס וארגון 'לתת' בשת"פ לגיוס ארוחות חג

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 14:35

חברת 'סופרבוס' וארגון 'לתת' הפועל לצמצום העוני בישראל, יוצאות בשיתוף פעולה מרגש ומיוחד לטובת גיוס 200,000 ארוחות חג אותן יחלקו למשפחות, קשישים וניצולי שואה הסובלים מאי ביטחון תזונתי מרחבי כל הארץ

אילוסטרציה. ShutterStock
ערב החג: חברת סופרבוס וארגון 'לתת' בשת"פ לגיוס ארוחות חג/ShutterStock

'סופרבוס' וארגון 'לתת' יוצאים בקריאה משותפת לציבור הישראלי: "המטרה החשובה שלנו היא לוודא שכלל האזרחים במדינה, ללא יוצא מן הכלל, יציינו ויחגגו את ראש השנה בכבוד , עם שולחן מלא בכל טוב. עזרו לנו להגיע ליעד ולגרום לכולם לחוות חג שמח ומשמח שבו אף אחד לא נותר רעב".

ארגון 'לתת', הפועל לצמצום העוני ואי ביטחון תזונתי לאורך כל השנה, מצליח יחד עם רשת של 210 עמותות שותפות, להגיע ולסייע לכ- 95,000 משפחות וקשישים בישראל, המתמודדים עם עוני ומצוקה כלכלית.

בימים אלו, לקראת החגים, שואף הארגון להרחיב משמעותית את פעילותו ואת היקף הסיוע, על מנת לתת מענה לאותן משפחות, וגם לבקשות נוספות רבות המתקבלות בתקופה זו של השנה.

על מנת לעזור לארגון להגיע ל-200,000 ארוחות חג שיחולקו בכל הארץ, התגייסה חברת 'סופרבוס' ויצאה בשיתוף פעולה מיוחד עם הארגון, במסגרתו מעניקה שטחי פרסום בתרומה מלאה. החל מהזירה הדיגיטלית של החברה, הכוללת עמודים ברשתות החברתיות, אתר הבית ועוד, בנוסף לשילוט שמופיע על גבי צי האוטובוסים של החברה.

קשיש מחפש בפח זבל, דרום ת"א, 16 במאי 2023. ראובן קסטרו
פועלים לצמצום העוני בישראל, ארגון לתת במבצע ארוחות חג בשיתוף עם 'סופרבוס'/ראובן קסטרו

המודעות נעשו בשיתוף חברת בלומנטל מדיה, המתמחה בפרסום ושילוט על גבי אוטובוסים, עוסקת בפרסום ומדיה ושילוט לכל סוגיו ונרת מה גם השנה לטובת קמפיין הגיוס החשוב, בתרומה מלאה.

עלות משאבים אלו עשויה להגיע למאות אלפי שקלים בשל היכולת שלהם לחשוף בכל יום מאות אלפי אזרחים למטרה החשובה, לעודד אותם להירתם ולתרום.

סופרבוס היא חברת תחבורה ציבורית השייכת למשפחת בליליוס, בבעלותה צי רחב של 600- אוטובוסים והיא החברה החמישית בגודלה בישראל בכמות הנסיעות המבוצעות . החברה מסיעה למעלה מ20- מיליון נוסעים בשנה ביותר מ5000- נסיעות יומיות, בקווים העירוניים והבינעירוניים. בנוסף, מפעילה החברה קווים מיוחדים להסעת תלמידים.

כחלק מתפיסה מובנית, החברה פועלת כל העת ובמגוון דרכים, לעודד ולקדם ערכים חברתיים וקהילתיים לאדם ולסביבה. שיתוף הפעולה עם ארגון 'לתת' נמשך כמספר שנים ותורם לעשייה החשובה שמניע הארגון, בכל ימות השנה.

לתרומת ארוחת חג היכנסו לאתר לתת או התקשרו 6833*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully