וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? אתם חייבים להכיר את אפליקציית ביטוחי הנסיעות הזו

בשיתוף הפניקס סמארט

14.9.2023 / 14:18

"ביטוח נסיעות ברמה אחרת", זהו הסלוגן המלווה את ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס. מסתבר שבמקרה הזה, הסלוגן מבטא באמת את השירות יוצא הדופן אותו מקבלים המבוטחים, עם קביעת ביקור לרופא בחו"ל בכל זמן ללא עלות, ואפילו בקבלת 200 $ ישירות ל- bit על עיכוב בקבלת מזוודה

חופשה בחו"ל. pexels,
הפניקס מאפשרת לכם לרכוש ולהרחיב את הכיסויים במסגרת הביטוח לחו"ל/pexels
ההבדל בין הביטוחים השונים והשירות המוענק על ידם בשטח, יכול להיות עצום

המוני ישראלים גודשים מדי שנה את נמל התעופה בן גוריון בחודשי הקיץ, ויתרת הישראלים מחכה גם היא בציפייה לחופשת החגים הארוכה המגיעה בחודשי ספטמבר- אוקטובר. ככה זה, תגידו מה שתגידו על תתי הקבוצות המרכיבות אותו, נראה כי המכנה המשותף הרחב ביותר של העם בישראל הוא אהבת הטיולים בחו"ל.

אך בעוד שכולנו מקפידים מאוד על בחירת חברת התעופה הטובה ביותר שתיקח אותנו ליעד במהירות ובבטחה, על המלון או הצימר המפנק בו נתאכסן או על הרכב השכור אותו נבחר בהלימה לצרכי המשפחה והנוסעים, הרי שנראה שבבחירת ביטוח הנסיעות שלנו לחו"ל אנו לא תמיד שמים לב לפרטים הקטנים.

אבל, ואת זה יודע כל מי שהזדקק להפעלת ביטוח נסיעות לחו"ל, ההבדל בין הביטוחים השונים והשירות המוענק על ידם בשטח, יכול להיות עצום. רק חישבו על הפעמים בהם נגנב לכם ציוד יקר ערך בטיול או על הפעמים בהם חליתם בחו"ל ולא הצלחתם לקבל מענה רפואי ראוי דרך הביטוח. שלא לדבר על כמויות הטפסים והבירוקרטיה אותה נאלצתם לעבור לצורך קבלת כל שירות, כמו גם הזמן הארוך לקבלת החזרים כספיים מחברת הביטוח. לפעמים הדברים האלו יכולים ממש להרוס את הטיול לו חיכיתם זמן רב, ועל מנת להימנע מעוגמת הנפש הזו צריך פשוט לוודא כי בוחרים את הביטוח הנכון ביותר - ביטוח נסיעות שלא יהיה רק המקיף ביותר, אלא גם הקל ביותר להפעלה, בכל מקום ובכל זמן.

חופשה בחו"ל. pexels,
הפניקס מציעה ביטוח נסיעות ברמה אחרת/pexels

אפליקציית הפניקס smart travel: מענה חירום רפואי 24/7 בכל מקום בעולם

זה בדיוק מה שמציעים לכם כעת בהפניקס שיצרה ביטוח נסיעות ברמה אחרת. ביטוח הנסיעות של הפניקס ניתן להפעלה ע"י אפליקציית smart travel -שנותנת פתרון מקצה לקצה כשמתעורר צורך בסיוע רפואי בחו"ל. האפליקציה מאפשרת למבוטחים לקבל שירותרפואי מצוין בכל מקום מעבר לים, והיא כוללת איתור רופא לפי מיקום וסוג התמחות, קביעת ביקור לרופא בלחיצת כפתור, ביקור רופא במרפאה, בהתאם למדינת היעד והזמינות גם הזמנת רופא למלון או התייעצות בשיחת וידאו וכן קבלת מרשם או הפנייה מרופא מומחה - גם בשיחת וידאו. ניתן אפילו להתייעץ עם רופא שנמצא בישראל. מעבר למענה הרפואי אותו תקבלו, הפניקס חסכה לכם גם את כל "כאב הראש" הבירוקרטי והתשלום מועבר ישירות לרופא מבלי שתצטרכו להתעסק אתו. ראוי לציין עוד כי ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס כולל כיסוי להוצאות רפואיות ללא הגבלת סכום (למעט במקרה של מצב רפואי קיים)וללא השתתפות עצמית (כן, מה ששמעתם) וכולל גם כיסוי להוצאות רפואיות שינבעו מנגיף הקורונה.

למעשה, כבר ברכישת הרובד הביטוחי הבסיסי של הפניקס תהיו זכאים למגוון שירותים רפואיים, ביניהם כיסוי הוצאות עבור ביקור אצל רופא, תרופות, אשפוזים וניתוחים, טיפול חירום בשיניים ואפילו כיסוי ביטוחי עבור היריון עד שבוע 12 אשר אובחן לראשונה בחו"ל.

כנף של מטוס בשמיים. pexels,
פשוט מפעילים את הפוליסה ומקבלים מענה מושלם, לכל מצב ובכל מקום בעולם/pexels

המזוודה לא הגיעה? קבלו 200 $ באפליקציית bit

הפניקס מאפשרת לכם לרכוש ולהרחיב את הכיסויים במסגרת הביטוח לחו"ל, כך שמלבד הכיסוי הרפואי תהיו מוגנים גם בכל הקשור לכבודה, למחשב הנייד, ביטול נסיעה, ועוד. ההרחבות הביטוחיות כוללות את הכיסויים הבאים: כיסוי מקיף לכבודה (כולל דברי ערך): לא קיבלתם את המזוודה? 200 דולר מחכים לכם באפליקציית bit*, כיסוי הוצאות ביטול או קיצור נסיעה, כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי לספורט חורף, כיסוי למקרי גניבת טלפון נייד או לפטופ. אגב, ניתן להרחיב במסגרת זו גם את יריעת הכיסוי הרפואי שתכלול כיסוי לתקופת היריון וכן כיסוי להחמרה של מצב רפואי קיים. יתירה על כל אלו, אפליקציית smart travel מאפשרת לכם גם לרכז את כל המסמכים החשובים לכם לנסיעה ובנוסף תוכלו לפנות דרכה לשירות הלקוחות של הפניקס בכל שעה ולכל צורך.

ביטוח נסיעות לחו"ל ברמת פרימיום

בשורה התחתונה, הפניקס יצרה מוצר ביטוחי ברמת פרימיום. זהו ביטוח נסיעות ברמה אחרת שנותן לא רק את המענה המקיף למקרים רפואיים או רכושיים, אלא מתאפיין גם בקלות ההפעלה וקבלת החזר הכספי מהיר . בלי בירוקרטיה ובלי עיכובים, פשוט מפעילים את הפוליסה ומקבלים מענה מושלם, לכל מצב ובכל מקום בעולם.

• לרוכשי כיסוי לכבודה בלבד - במקרה בו מדובר בעיכוב מזוודות של עד 3 מבוטחים, ניתן להיכנס לקישור ייעודי באפליקציה, להעלות אישור של עיכוב בהגעת הכבודה מחברת התעופה והחברה תפצה כל אחד מהמבוטחים בפוליסה שרכשו את הכיסוי ב200$ ב-bit

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה.

בשיתוף הפניקס סמארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully