וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויים חדשים בחברת הסייבר תמנון

12.9.2023 / 14:36

ממנה תמנון את רן נחמיאס כ (Chief Business Officer) CBO, ואת יונתן ליבוביץ כ VP of Technical Services. החברה מגייסת 5.1 מיליון דולר כדי לסייע בזיהוי ותיקון פרצות אבטחה בענן

תמנון. יחצ,
תמנון/יחצ

חברת הסייבר תמנון, שפיתחה פלטפורמת Assisted Cloud Remediation - שירות שמכווין מומחי אבטחת תשתיות ענן לתקן בעיות אבטחה במהירות ובבטחה, מודיעה על גיוס סייד של 5.1 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו קרנות ההון סיכון Merlin Ventures ו Secret Chord Ventures, יחד עם הקרנותInner Loop Capital, toDay Ventures וElron Ventures ובכירים מתעשיית סייבר העולמית לרבות אודי מוקדי - יו"ר פעיל והמייסד של סייברארק (CyberArk) ועופר בן-נון - המנכ"ל והמייסד של טאלון (Talon).

בנוסף וכחלק מתהליך הצמיחה של החברה, ממנה תמנון את רן נחמיאס כ (Chief Business Officer) CBO, ואת יונתן ליבוביץ כ VP of Technical Services. נחמיאס, ששימש במגוון תפקידי מכירות ושיווק בצ'ק פוינט, Aqua Security, מיקרוסופט ו Cyberpion, יהיה אמון על מחלקות המכירות והשיווק. ליבוביץ, שעבד בעבר במגוון תפקידים בצ'ק פוינט, Medidata Solutions ו Imperva, יהיה אמון על הקמת צוות של מומחי אבטחת ענן שיסייעו ללקוחות בהטמעת הפלטפורמה.

תמנון הוקמה בשנת 2202 על ידי מרינה סגל (מנכ"לית) עידן פרץ (סמנכ"ל טכנולוגיות) וזוהר אלון (יו"ר). צומחת באופן משמעותי בין היתר צמיחה של 326% בלקוחות מאז הרבעון הראשון של השנה. בין לקוחותיה תאגידים אמריקאים מתחומים שונים ביניהם ביטוח, בידור, בריאות, מסחר ועוד. החברה מעסיקה 13 עובדים, מתוכם 11 ישראלים.


"אנחנו פותחים שחר של יום חדש בתחום שירותי אבטחת מידע מנוהלים- MSSP בענן, הדנ"א הישראלי בחברה יחד עם הטכנולוגיה הייחודית הקרנות השותפות והכסף שהושקע ימצבו את החברה בחוד החנית של תעשיית הסייבר", אומרת מרינה סגל מנכ"לית ומייסדת שותפה בחברת תמנון. "אנו בונים סגמנט MSSP חדש אשר בא לגשר על הפערים הקיימים בתעשייה. ספקי שירותי אבטחה מנוהלים MSSP ושירותי זיהוי ותגובה מנוהלים- MDR עדיין לא הגיעו לתובנה כי שירותי ענן דורשים התייחסות טכנולוגית ומקצועית שונה לגמרי - תמנון מגיעה עם שירות מנוהל הנתמך בפלטפורמה אשר נבנים במיוחד כדי לפתור את בעיות אבטחה בענן. אני רוצה להודות לקרנות על האמון שנתנו בתמנון ומאמינה שנמשיך לצעוד יחד ולשנות את התעשייה."

תמנון פותרת בעיה גדולה ומהותית שנוצרה כתוצאה מהמעבר של ארגונים רבים לתשתיות ענן", אומר שי מישל, שותף מנהל ב .Merlin Ventures"בארגונים גדולים יש קושי ממשי להתמודד עם עומס התקלות ואירועי האבטחה בסביבת הענן של הארגון, לעיתים בגלל חוסר בכח אדם, לעיתים בגלל העדר המומחיות הנדרשת, וכאן נכנסת לתמונה תמנון. כמשקיע אני מחפש פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עם יתרון מובהק שיגבר על המתחרים בענף ולכן בחרתי בתמנון. פתרון השירות של תמנון שמבוסס על שכבת AI בנוסף לשכבת אנשי מקצוע, מאפשר לארגונים לטפל ביותר בעיות, בפחות זמן ובמינימום השפעה על סביבת הענן והעבודה השוטפת של הארגון."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully