וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' נמרוד בר-עם מונה לתפקיד דיקן רשות המחקר ויו"ר ועדת מי"ה במכללה האקדמית ספיר

12.9.2023 / 15:49

פרופסור בר-עם חבר במחלקה לתקשורת וראש חטיבת לימודי רטוריקה ופילוסופיה של התקשורת במכללה האקדמית ספיר מזה 15 שנה. הוא יחליף את פרופ' אורית נוטמן שוורץ, שהקימה את רשות המחקר במכללה האקדמית ספיר

פרופ' נמרוד בר עם. יחצ,
פרופ' נמרוד בר עם/יחצ

פרופ' נמרוד בר-עם מונה לתפקיד דיקן רשות המחקר ויו"ר ועדת מי"ה (מחקר, יצירה והוראה) במכללה האקדמית ספיר. פרופסור בר-עם חבר במחלקה לתקשורת וראש חטיבת לימודי רטוריקה ופילוסופיה של התקשורת במכללה האקדמית ספיר מזה 15 שנה. הוא יחליף את פרופ' אורית נוטמן שוורץ, שהקימה את רשות המחקר במכללה האקדמית ספיר.

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "אני מברך את פרופ' נמרוד בר-עם עם כניסתו לתפקיד דיקן המחקר במכללה ויו"ר ועדת מי"ה (מחקר, יצירה והוראה). נמרוד מחליף את פרופ' אורית נוטמן שוורץ, שהקימה והובילה את רשות המחקר בשנה האחרונה. אני סבור כי רשות המחקר החדשה והמשרד לבינלאומיות, יחד עם פרופ' נמרוד בר-עם יובילו את רשות המחקר לגבהים חדשים, ויצעידו את העשייה האקדמית בספיר למקומות פורצי דרך. תודה לאורית על העשייה המשמעותית ואיחולי הצלחה לנמרוד בתפקיד החשוב".

נמרוד בר-עם נולד ב1970 ברמת גן, לאמנית ואוצרת האמנות ארנה בר-עם והצלם מיכה בר-עם, חתן פרס ישראל לאמנות. הוא סיים את חוק לימודיו בפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב: תואר ראשון בהצטיינות (1993), התואר השני בהצטיינות יתרה (1996), ודוקטורט עם ציון לשבח (2000). הוא היה אקדמאי אורח באוניברסיטת קולומביה (1999-2001), ופוסט דוקטורנט במכון דיבנר MIT. במהלך לימודיו, היה עוזר מחקר ושותף מחקר של הפרופסור יוסף אגסי עימו פרסם מספר מחקרים. בר-עם נשוי לחוקרת תרבות יידיש וספרותה, הדוקטור גלי דרוקר בר-עם, ואבא לאוריין. בר-עם פרסם ספרים, מאמרים, תרגומים מדעיים, שירה ותרגומי שירה בכל הבמות המרכזיות בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully