וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גואל מצטרף ל-SARONA VENTURE

12.9.2023 / 15:58

מונה לתפקיד Associate & Senior Analyst בקרן ההון סיכון. במסגרת תפקידו, גואל יהיה אחראי על מחקרי שוק, תהליכי ה-Due Diligence והתקשורת השוטפת עם גורמים שונים באקוסיסטם

שי גואל. יחצ,
שי גואל/יחצ

קרן ההון סיכון SARONA VENTURE מודיעה על מינויו של שי גואל לתפקיד Associate & Senior Analyst בקרן. במסגרת תפקידו, גואל יהיה אחראי על מחקרי שוק, תהליכי ה-Due Diligence והתקשורת השוטפת עם גורמים שונים באקוסיסטם.

גואל, (25), עלה לישראל בגיל 15 כחלק מתוכנית נעלה, בעל תואר ראשון ביזמות וניהול מאוניברסיטת רייכמן. בשלוש השנים האחרונות כיהן במספר תפקידים בתוכנית האקסלרציה SigmaLabs כשבשנתיים האחרונות כיהן כמנהל התוכנית בהן צבר ניסיון עסקי מגוון וגלובלי ביזמות, השקעות ופיתוח עסקי. במסגרת ניהול התוכנית עבד עם למעלה ממאה חברות מישראל ומהעולם ועבד מול תאגידים רבים בארץ ובחו"ל.

"כמי שגדל על הקו שבין ישראל לארצות הברית, אני מעריך מאוד את החדשנות הישראלית ונרגש להיות חלק מהאקוסיסטם הישראלי." מספר גואל, "התפקיד החדש בקרן שרונה הוא זכות עבורי, מתוך מחויבות לטיפוח סטארט-אפים וקידום של יזמים ומשקיעים ישראלים."

תות שני, שותפה-מנהלת בקרן SARONA VENTIRE: "שי הוא חלק מקבוצת שרונה כבר מספר שנים והוביל את תוכנית ההאצה המובילה של הקבוצה. כחלק ממיצובה של שרונה כקרן חדשנות שמובילה את האקוסיסטם הישראלי, עם ראש צעיר ויכולת עבודה מהירה אנו נרגשים מהצטרפותו של שי לצוות שמוביל את הקרן."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully