וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל עופר חונך

מיכל גלנטי

12.9.2023 / 16:11

איל עופר. פרטי,
איל עופר/פרטי

המיליארדר איל עופר אירח בראשון בערב אירוע פתיחה אקסקלוסיבי לרגל פתיחתו המחודשת של ביתן התערוכות הנושא את שמו - "ביתן איל עופר". מדובר בחלל מפואר הנמצא בכיכר הבימה בתל-אביב ומשמש להצגת תערוכות עבור מוזיאון תל-אביב לאמנות.

הביתן שנקרא עד לאחרונה על שמה של הלנה רובינשטיין הוקם ב-1959 ושימש כמשכנו הראשון של מוזיאון תל אביב לאמנות. כעת, בעקבות תרומה של חמישה מיליון דולר, מטעם "קרן איל ומרלין עופר", הוסב שם הביתן על שמו של אייל עופר.

הפתיחה הרשמית של הביתן בשמו המחודש נערכה עוד בראשית חודש מאי השנה, ורק כעת הזמין עופר חברים ומכרים מהארץ ומהעולם, לאירוע פתיחה שהוא אירח. האירוע כלל דברי ברכה של עופר, וטקס גזירת הסרט בנוכחות ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי.

המוזמנים נהנו מסיור בתערוכה המדוברת המוצגת במקום של האמן אלברטו ג'קומטי - מגדולי אמני הפיסול במאה העשרים. לאחר הסיור עברו המוזמנים לאירוע נוסף שערך עבורם עופר במסעדת "הרצל 16". נהנו מהערב: יהודית ואבי טיומקין, נטלי וצביקה בירנבאום, דפי וגיגי לוי, איל וולדמן, אלי יונס, סר רונלד כהן ושרון הראל ובנם ג'וני כהן, אלדד פרשר, יוני קפלן, בתיה ועידן עופר, עודד ואלה גרא, יאיר ואילנה המבורגר, יוסי כהן, אהוד ברק ונילי פריאל, דורון סבג ונוספים.

ליאור חנס וסמדר ברבר-צדיק. חן גלילי,
ליאור חנס וסמדר ברבר-צדיק/חן גלילי

שנה טובה ופרידה

סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, אירחה לקוחות למספר אירועי הרמת כוסית לרגל השנה החדשה.

ברבר-צדיק, שהודיעה לאחרונה על פרישתה לאחר כהונה מוצלחת של כ-16 שנים כמנכ"לית הבנק, הודתה ללקוחות. לדבריה, זכתה באמון ובשותפות בעשייה שאפשרה יחד עם הלקוחות הנאמנים, העובדים המצויינים של הבנק וההנהלה המקצועית, להצעיד את הבנק קדימה לצמיחה, לאיתנות ולקידמה.

המוזמנים באירועים השונים נהנו מהרצאות של דרור גלוברמן בנושא בינה מלאכותית, פרדריק בלחסן בנושא חדשנות, פרופסור ומנואל טרכטנברג בנושא הכלכלה בעידן של תמורות.

איחלו שנה טובה: ענת לוין, משה אדרי, ליאור חנס, מוטי לוי מנכ"ל חיפה כימיקלים, אבי לוי מבעלי דלק ישראל, דן אורן, עוזי רוזנברג יו"ר ובעלים של רולידר, ובכירי הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully