וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ורגאס יוהאנסון מונה למנהל מגזר התיירות בסטארט-אפ Joyned

13.9.2023 / 10:45

רגאס יוהאנסון כיהן במשך למעלה מ-20 שנה בתפקידים בכירים בענקית התיירות המקוונת אמדאוס (Amadus) ובתפקידו האחרון בה שימש כסגן נשיא למגזר סוכנויות הנסיעות המקוונות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

סרחיו ורגאס יוהאנסון. נטלי ורבה,
סרחיו ורגאס יוהאנסון/נטלי ורבה

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של סרחיו ורגאס יוהאנסון למנהל אסטרטגיית החברה, צמיחתה בשוק ופיתוח עסקי במגזר התיירות. ורגאס יוהאנסון כיהן במשך למעלה מ-20 שנה בתפקידים בכירים בענקית התיירות המקוונת אמדאוס (Amadus) ובתפקידו האחרון בה שימש כסגן נשיא למגזר סוכנויות הנסיעות המקוונות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

הצטרפותו של ורגאס יוהאנסון מתווספת לשורה של מינויים שביצעה Joyned בחודשים האחרונים על מנת לתמוך בצמיחתה ובהטמעת הפתרון שפיתחה אצל עשרות מותגי התיירות בעולם. בין ההסכמים עליהם הכריזה Joyned בחודשים האחרונים: הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית טכנולוגיית התיירות אמדאוס (Amadeus), שיתוף פעולה מסחרי עם חברת ניהול היעדים המובילה NexusTours שפתרונותיה פועלים ב-58 יעדים ב-16 מדינות באזור הקאריביים, מרכז וצפון אמריקה, הסכם מסחרי עם רשת בתי המלון RIU Hotels, ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברתVacation Homes OYO.

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10% בממוצע.

יונתן אברהם, מייסד משותף ומנכ"ל Joyned: "אנו נלהבים מהצטרפותו של סרחיו כמנהל מגזר סוכנויות הנסיעות. חווינו השנה צמיחה אדירה ואנו חותמים על הסכמים נוספים עם מותגי תיירות בינלאומיים בהיקף גדול יותר מאי פעם בעבר. סרחיו, שמבין היטב את השפעת הטראוול טק על השוק, יסייע לנו להפוך את Joyned לכלי ההזמנות המוביל בפועל במגזר התיירות".

סרחיו ורגאס יוהאנסון, מסר: "אני שמח להצטרף לאחת מהספקיות החדשניות והמצליחות בשוק הטראוול-טק. פתרון ההזמנות החברתי של Joyned הוא מרשים ביותר ואני עוקב אחריו מזה זמן. זוהי זכות גדולה לעבוד בחברה ולסייע להגדלה נוספת של מצבת הלקוחות שיעצבו מחדש את מגזר התיירות".

"יש תוכניות גדולות"

ורגאס יוהאנסון מביא ל-Joyned גישה רב תרבותית המבוססת גם על העובדה שהוא חי במדינות שונות בארבע יבשות שונות.

ורגאס יוהאנסון המשיך: "כמנהל מגזר התיירות אני מחויב להרחיב את פעילותה של Joyned בצפון ודרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אסיה והאוקיינוס השקט ועוד. ל-Joyned יש תוכניות גדולות ואני ערוך לממש את החזון שלה להיות פתרון ההזמנות החברתי המוביל של סוכנויות הנסיעות".

Joyned מחוללת שינוי דרמטי בביצועים העסקיים של אתרי הנסיעות, בשוק שהיקפו מוערך בכ-1 טריליון דולר בשנה. חברות נסיעות משקיעות מידי שנה למעלה מ-10 מיליארד דולר במודעות בגוגל ובפייסבוק, שמניעות בממוצע רק 2% מהנחשפים אליהן להגיע לאתרי חברות התיירות.

בעזרת השימוש ב-Joyned Booking, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (Conversion Rate) שלהם
צומח פי ארבעה - שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד.

Joyned נוסדה בשנת 2017 על ידי המנכ"ל יונתן אברהם וסמנכ"ל המוצר מיכאל לוינסון. החברה מעסיקה 25 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully