וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממיר תת קרקעי חדש: פיתרון ליזמים שמבקשים להינות מהטבות

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:02

סולאראדג' משיקה בתערוכת הסולאר הגדולה בארה"ב: ממיר חדש, החזק ביותר של החברה, המיועד ליישומי סולאר קרקעי ואגרי-וולטאי

ממיר סולארי חדש. יח"צ,
סולאראדג', מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הודיעה היום על השקת ממיר תלת פאזי חדש/יח"צ

סולאראדג' משיקה בתערוכת הסולאר הגדולה בארה"ב: ממיר חדש, החזק ביותר של החברה, המיועד ליישומי סולאר קרקעי ואגרי-וולטאי

חברת סולאראדג', מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הודיעה היום על השקת ממיר תלת פאזי חדש בעל ההספק הגבוה ביותר של החברה עד כה, הספק של 330KW, וכן על השקת אופטימייזר משלים H1300. הממיר והאופטימייזר החדשים מושקים תחילה בארה"ב, שם הם מיועדים ליישומים של Community Solar ולהתקנות חקלאיות מסוג אגרי-וולטאי. הפתרון יושק בישראל במהלך 2024 ויהיה מיועד להתקנות קרקעיות בסדר גודל בינוני-גדול, מערכות צפות וכן עבור אגרי-וולטאי.

הממיר החדש מותאם להתקנות הן בקונפיגורציה מבוזרת והן בקונפיגורציה מרוכזת, יתרון המאפשר גמישות תכנונית תוך שמירה על כל היתרונות הקיימים של סולאראדג', ביניהם תפוקה אנרגיה גבוהה יותר, יכולות בטיחות מתקדמות, ניטור ברמת הפאנל ועוד.

הפתרון החדש של סולאראדג' נועד לסייע בהורדת עלות ייצור האנרגיה המשוקללת (LCOE) על ידי הפקת אנרגיה גבוהה יותר לאורך חיי המערכת באמצעות יעילות ממיר של 99%, העמסת יתר בצד ה-DC של עד 200% וכן הפחתת תופעת PID אשר עלולה לפגוע בייצור האנרגיה. הפתרון של סולאראדג' יאפשר להוריד את עלויות ייצור האנרגיה המשוקללת באמצעות הורדת עלויות הכבילה והציוד ההיקפי (BOS) עד לרמה של 50% באמצעות הפחתת כמות הסטרינגים והגדלתם.

בארה"ב, הפתרון החדש מתאים במיוחד ליישומי Community Solar (תחום הנמצא בצמיחה במדינה) הודות לטכנולוגיית האופטימיזציה של סולאראדג', אשר מתגברת על הפסדי תפוקה פוטנציאליים הנובעים מהצללות או חוסר התאמה בביצועי הפקת האנרגיה של הפאנלים.

הפתרון יאפשר ליזמים בארה"ב מגוון רחב יותר של אפשרויות ליהנות מתמריצי המס של תוכנית ה-IRA של ממשל ביידן לכלכלה ירוקה, בהן קהילות אנרגיה ותמריצים לאיזורים עם דיירים בעלי הכנסה נמוכה-בינונית.

הממיר והאופטימייזר החדשים זמינים כעת להזמנות בארה"ב עבור פרוייקטים בהן ההתקנות מתוכננות לשנת 2024 ואילך, עם צפי להזמנות נוספות בשאר העולם בהדרגה, בהמשך השנה.

סולאראדג' הינה חברה ציבורית, מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הנסחרת בנאסד"ק בארה"ב (NASDAQ: SEDG). החברה ממנפת יכולות הנדסיות ברמה עולמית ומתמקדת בחדשנות על מנת להציע פתרונות אנרגיה חכמים.

סולאראדג' פיתחה פיתרון ממיר חכם ששינה את האופן שבו אנרגיה מופקת ומנוהלת במערכות פוטו-וולטאיות (PV). מטרת הפיתרון מבוסס ה- DC של סולאראדג' הינו למקסם את תהליך הפקת החשמל תוך הפחתת עלות האנרגיה המיוצרת על ידי מערכת ה-PV. הניסיון הרב והמומחיות הבינלאומית של סולאראדג' מאפשרים לחברה לספק מענה למגוון רחב של פלחי שוק האנרגיה.

לחברה מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום האנרגיה המתחדשת, ביניהם: מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות המאפשרות ניצול מקסימאלי של אנרגיה, עמדות טעינה לרכבים חשמליים, סוללות ביתיות נטענות, ניהול חכם של אנרגיה ועוד. המערכות של סולאראדג' נמכרות בלמעלה מ- 130 מדינות ברחבי העולם ומאפשרות למאות אלפי לקוחות החברה להנות מייצור אנרגיה נקיה, ירוקה, עצמאות אנרגטית והוזלה משמעותית בעלויות החשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully