וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית התמחות ייחודית בהייטק למהנדסים ומתכנתים ממזרח ירושלים

13.9.2023 / 17:09

תוכנית EasTech של עיריית ירושלים תממן מלגת קיום למתמחים תושבי מזרח העיר בחברות הייטק ישראליות בכל הארץ

תוכנית השתלבות בהייטק. יחצ,
תוכנית השתלבות בהייטק/יחצ

על מנת לעודד השתלבותם של צעירים אקדמאיים בוגרי מדעי המחשב והנדסה תושבי מזרח ירושלים בעולם ההייטק, הושקה בימים אלה תוכנית התמחות ייחודית. במסגרתה, חברות טכנולוגיה גדולות וסטארט אפים מרחבי הארץ, שיקבלו לעבודה מתמחים מזרח ירושלמים, בוגרי תואר במדעי המחשב או הנדסה, יזכו למלגת קיום לתקופה של עד 6 חודשים, ללא התחייבות וללא יחסי עובד מעביד.

תוכנית EasTech של עיריית ירושלים, לעידוד התעסוקה של מהנדסים מזרח ירושלמים נועדה לסייע לחברות סטארטאפ למצוא עובדים מוכשרים ובעלי מוטיבציה, ולהעניק הזדמנות תעסוקתית למתמחים מזרח ירושלמים. מסלול ההתמחות הינו פרי שיתוף פעולה עם עמותת Star For Life, שמאפשרת למתמחים לקבל מלגה חודשית וכן מעטפת ליווי מקצועית.

המתמחים יוכלו לעבוד יומיים בשבוע בחברות עצמן ובימים האחרים במתחם ההייטק החדש שהוקם לאחרונה במזרח ירושלים ברחוב צאלח א דין, במימון משרד ירושלים ומסורת ישראל ועיריית ירושלים. המתחם מארח חברות הייטק שמעסיקות מתכנתים ממזרח העיר והוא הצעד הראשון בפרויקט הדגל "סיליקון ואדי", להקמת קמפוס הייטק גדול בשכונת ואדי ג'וז במזרח העיר שיתפרס על פני 200,000 מ"ר לשטחי מסחר, תעסוקה ותעשיה ויושקעו בו כ-200 מיליון שקלים.

במתחם, יושבות חברות הייטק ישראליות ובינלאומיות, שמעסיקות מתכנתים ממזרח העיר. המקום מוצע לחברות ללא תשלום, וזאת על מנת לעודד ולפתח את תחום ההייטק במזרח העיר ולאפשר תעסוקה איכותית לצעירים אקדמאיים שמתקשים למצוא עבודה בחברות טכנולוגיה מחוץ לאזור.

עינת מסטרמן. יחצ,
עינת מסטרמן/יחצ

עינת מסטרמן, מנהלת התוכנית האסטרטגית לתעסוקה איכותית במזרח ירושלים, מוסרת: "הנתונים שבידנו מראים כי כ- 5000 צעירים ממזרח ירושלים מקבלים תואר אקדמי בכל שנה. המספרים הללו מצביעים על פוטנציאל לשיפור של ממש בפריון העבודה במקום אם יוסרו חסמים המונעים את השתלבותם בשוק העבודה. ולכן אנחנו משיקים תוכניות יחודיות שיתנו מענה לחסמים אלו ויאיצו את שילובם של תושבי מזרח העיר במעגל התעסוקה בתחום הטכנולוגי. אני קוראת לחברות הייטק בכל הארץ לפתוח את דלתותיהם למהנדסים ממזרח ירושלים ומאמינה שבכך לא רק הם ירוויחו אלא ניתרם כולנו."

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully