וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוקינג לג'ורג': עינב גז עוברת ל-The George Tel Aviv

14.9.2023 / 10:42

עינב גז מונתה ל-Head of Technology & Digital Success של מרחב האירוח התל אביבי החדש, לאחר שניהלה את הפעילות של חברת Booking.com בישראל מראשיתה במשך 6 שנים

עינב גז. מאיר כהן,
עינב גז/מאיר כהן

חברת Elco Hospitality מודיעה על מינויה של עינב גז ל- Head of Technology & Digital Success של מרחב האירוח והלייפסטייל החדש, The George Tel Aviv, שצפוי להיפתח בקרוב במרכז תל אביב. בתפקידיה הקודמים, גז ניהלה את הפעילות של חברת Booking.com בישראל מראשיתה ובמשך כ-6 שנים והובילה אותה להיות החברה המובילה בישראל בתחום שירותי ההפצה, המכירה והשיווק המקוון של מלונות ומקומות אירוח. גז גם היתה מנהלת מוצר בחברת הטרוול-טק Fornova. עינב גז היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, מלונאות וניהול משאבי מזון ו-MBA עם התמחות בשיווק מהאוניברסיטה העברית.

גז אמונה ב-Elco Hospitality על תכנון הארכיטקטורה הטכנולוגית של כלל המערכות הקשורות בניהול המידע, התקשורת והתפעול של מרחבי האירוח החדשניים. הפלטפורמה של The George כוללת כ-20 מערכות שונות המבוססות על מערכת ליבה אחת (PMS (Property Management System, ובהן מערכות לניהול הזמנות, מזון ומשקאות, הפצה ושיווק, עובדים, CRM לניהול לקוחות, כמו גם תכנון ופיתוח אתר הבית ואפליקציית אורח מתקדמת לניהול מועדון החברים וחווית אורחי המלון. המסע של אורחי המלון הזמניים שמתחיל מרגע ההזמנה ועד לצ'ק אאוט, הוא שונה לחלוטין מהמסע של לקוחות מועדון החברים הפוקדים את מרחב האירוח באופן תדיר. אל אף השוני ביניהם, האתגר הוא לכנס אותם תחת אותה קורת גג טכנולוגית.

עינב גז אמרה עם מינויה לתפקיד ב-The George Tel Aviv: "אני גאה ושמחה להיות חלק מ-The George Tel Aviv. אנחנו מכוונים לכך שכל מרחב אירוח ולייפסטייל של The George שיפתח, יהיה בחזית הטכנולוגיה ויתנהל מתוך ראייה הוליסטית ובינלאומית. השקענו זמן בתכנון הארכיטקטורה הנכונה שתהווה פלטפורמה יציבה עליה יפעלו כל המערכות של The George. המטרה שעמדה לנגד עינינו היא מצד אחד לפשט, לחשוף ולהנגיש את השימושים בכל השירותים המוצעים במרחב האירוח והלייף סטייל לטובת חוויית הלקוח הטובה והנוחה ביותר, ומצד שני, לספק למנהלי המרחב ובעליו מידע מדויק ועדכני בכל רגע על מגוון השימושים הנעשים ב-The George, מה שיאפשר להם באמצעות ניתוח הדאטה להשתפר ולהתייעל כל הזמן. אני מאמינה שהתכנון החדשני והמוקפד של המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שהוטמעו ב-The George - יתרום רבות להצלחתו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully