וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשמים, האלכוהול והמתוקים: ריכזנו את כל ההטבות של הדיוטי במקום אחד

נעם פרל, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

14.9.2023 / 12:30

אנחנו מוכנים להישבע שאנחנו מרגישים משבי רוח קלילים שלא היו כאן באוגוסט. אתם יודעים מה זה אומר? שהסתיו בדרך אלינו ואיתו החגים האהובים כל כך. מחפשים להתחדש? הנה כל ההטבות הכי שוות שניתן למצוא בדיוטי פרי

שתי בחורות צעירות עושות קניות. ShutterStock
לא רק הניחוח הזה של חו''ל שהופך הכול למלהיב יותר, אלה גם המחירים שהופכים את הסיבוב הזה בדיוטי להזדמנות יעילה במיוחד/ShutterStock

אין תחליף לאווירה המדהימה של חגי תשרי, מזג האוויר קצת נרגע והופך לנסבל ואפילו נעים, העצים כבר משנים את צבעם לחום ועוד רגע תתחיל שלכת, האוויר נקי יותר, ההרגשה מרעננת ומרגשת וכן, אפילו החופשה שלכם כבר ממש מתקרבת, כי מה יותר כיף מלחגוג ביחד בכל מקום בעולם?

אחד הטקסים הכי חגיגיים בדרך למטוס הוא סיבוב דאווין בדיוטי פרי, זה לא רק הניחוח הזה של חו''ל שהופך הכול למלהיב יותר, אלה גם המחירים שהופכים את הסיבוב הזה להזדמנות יעילה במיוחד לחסוך כסף ולהתפנק במוצרים שווים ואיכותיים.

בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המדריך המלא להטבות הדיוטי פרי, הדרך היעילה ביותר לקנות מתנות לחג, לכם ולאחרים כדי שתוכלו גם להתחדש, וגם לשמור הכיס.

בחורה צעירה מריחה בושם בדיוטי פרי. ShutterStock
בושם הוא תורה בפני עצמה/ShutterStock

3 בשמים מובילים ב-99$

אז אי אפשר לדבר על ניחוח של התחדשות מבלי לדבר על, ובכן, בושם. בושם הוא תורה בפני עצמה, יש שמחליפים בושם לפי עונות השנה, לפי שעות היום ולפי המקום שאליו הם הולכים. יש לכם קצת הזדמנות נדירה לקנות את הבושם שתכף נגמר ולהכניס עוד שניים חדשים לקולקציה שלכם. בדיוטי תוכלו למצוא מותגים מובילים כמו ורסאצ'ה, דונה קארן ניו יורק, דיזל, לנקום והוגו בוס. תוכלו לרחרח כאוות נפשכם ולרכוש את החותמת הריחנית החדשה שלכם. אגב, בקטגוריה קיימות הטבה נוספת - 2 בשמים ב-120$, כך שלכם נותר רק לבחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
בחורה צעירה בדיוטי פרי. ShutterStock
הדרך היעילה ביותר לקנות מתנות לחג/ShutterStock

בקטגורית הטיפוח, מוצר שני ב-50% הנחה

מחלקת הטיפוח היא מחלקה משמעותית ביותר, שכן לא תמיד המחירים בשוק שווים לכל כיס, וכולנו מגיעים מוצרים איכותיים שישמרו על העור שלנו, האיבר הכי גדול בגוף שלנו. פה יש לכם אפשרות לרכוש את המוצרים שלא קניתם עד עכשיו כי לא הצלחתם להיפרד מהכסף, לחדש מלאים לקראת השנה החדשה ולנסות תכשירים חדשים שישנו לכם את החיים, לא פחות. אסתי לאודר, נייטרוג'ינה, אליזבת' ארדן וקלארינס, כולם מחכים לכם כמו חיילים יפה יפה על המדף. הטבות נוספות הן 2 מוצרים ב-30$, אם אתם חובבי מוצרים מוקטנים גם אותם תוכלו לרכוש בהטבה של 4+1, ועוד.

אישה מתאפרת. ShutterStock
אי אפשר שלא לדבר על איפור/ShutterStock

פריט איפור שני ב-50%

אז אחרי שהתבשמנו וטיפחנו את עצמנו, אי אפשר שלא לדבר על איפור. מוצרי איפור איכותיים הם משהו קריטי שיטיב עם עור הפנים שלנו וילווה אותנו שנים על גבי שנים. אתן יודעות איך זה, מוצר מנצח- לא מחליפים. אז את המסקרה המנצחת של אסתי לאודר תוכלו לרכוש כאן, את קרם הבסיס של שיסיידו שאין שגרת איפור מוצלחת בלעדיו, ואת הגלוס המושלם של לנקום שיתן את הטאץ' הסופי ללוק של ארוחת החג. אגב, גם כאן תוכלו לקנות מוצרים מוקטנים שיתאימו בול לתיק, לצימר בצפון או לטיסה.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. ShutterStock
אחד הטקסים הכי חגיגיים בדרך למטוס הוא סיבוב דאווין בדיוטי פרי/ShutterStock

אלכוהול - שני מוצרים ב-100$

ואם כבר דיברנו על ארוחת החג, אין דרך מוצלחת יותר מלהעביר אותה עם אלכוהול טוב, כזה שאתם אוהבים ביום יום, ואת ה"גוד סטאף", שחיכיתם לאירוע מיוחד עבורו. אלכוהול הוא עולם ומלואו, בין אם אתם אוהבים אותו נקי, בקוקטייל או בצ'ייסרים, אנחנו באמת לא יודעים איך תצליחו להחליט מה להכניס לסל שלכם. גם כאן תוכלו לבחור בין שלל הטבות שונות, מגוון מוצרים 1+1, שלושה פריטים ב-99$ ועוד.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
אז למה אתם מחכים? תתחילו להעמיס, ושתהיה שנה טובה/יח"צ

שוקולד, שוקולד, שוקולד

שמרנו את הטוב ביותר לסוף. עם כל הכבוד לכולם, אין כמו שוקולד מהדיוטי! 4+1, 5+2 ואתם, ההורים שלכם והחבר'ה מהמשרד מסודרים. שרופים על טובלרון? מי לא? אם תרכשו 2 טובלרון מיני תקבלו את השלישי במתנה. ולא רק טובלרון, שהרי מעוז הלואקר, המלטיזרס, הלינדט והקיטקט מחכים לכם בסקשן הכי צבעוני ומשמח בדיוטי, ויעשו לכם שנה מתוקה אמיתית. אז למה אתם מחכים? תתחילו להעמיס, ושתהיה שנה טובה.

נעם פרל, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully