וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אמיר דרמר מצטרף למשרד עורכי הדין מויאל מלאכי ושות'

14.9.2023 / 12:45

עו"ד אמיר דרמר, מצטרף למחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין מויאל מלאכי ושות': "ניסיונו העשיר בענף הנדל"ן ובקיאותו בהליכי התכנון והבניה, יחד עם ניסיונו בניהול, יוסיפו ללקוחותינו ערך נוסף במגוון השירותים שהמשרד מציע".

עורך דין אמיר דרמר. אייל טואג,
עורך דין אמיר דרמר/אייל טואג

עו"ד אמיר דרמר מצטרף למחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין מויאל מלאכי ושות'. עו"ד דרמר הינו בעל ניסיון עשיר ורב שנים ובעל התמחות משפטית במגוון רחב של עסקאות נדל"ן בהן הוא מייצג לקוחות פרטיים, עמותות, חברות בנייה ויזמים מהמובילים במשק הישראלי עם דגש על עסקאות קומבינציה, התחדשות עירונית, פרויקטי נדל"ן מורכבים, הסכמי מימון וליווי בנקאי, עריכת הסכמים לשיתוף פעולה במקרקעין, הסכמי אופציה, הסכמי מכר מניות, הסכמי קבלן ויועצים, שרותי בניה, מיסוי מקרקעין, קבוצות רכישה, נושאי תכנון ובניה, לרבות עבודה שוטפת אל מול רשויות שונות, בנקים, עיריות וגופים ממשלתיים שונים, יעוץ משפטי שוטף ועוד.

עו"ד דרמר החל את דרכו כעורך דין במשרד צבי שוב ושות', שם ניהל בין היתר, את מחלקת הנדל"ן של המשרד, כמו כן שימש בעברו כעורך הראשי של הניוזלטר המשפטי "עו"ד על נדל"ן." לעו"ד דרמר תואר ראשון במשפטים (L.L.B), בהצטיינות יתרה ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A), בהצטיינות.

עורכי הדין יואב מלאכי ומשה מויאל. אייל טואג,
עורכי הדין יואב מלאכי ומשה מויאל/אייל טואג

ממשרד מויאל מלאכי ושות' נמסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של עו"ד דרמר. ניסיונו העשיר בענף הנדל"ן והתכנון, יחד עם ניסיונו בניהול, יוסיפו ללקוחותינו ערך נוסף במגוון השירותים שהמשרד מציע. צירופו של אמיר מהווה אבן דרך נוספת בצמיחתו של המשרד ויסייע לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו שירות מקצועי באתגרים העומדים בפניהם והכל כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של משרדנו".

עו"ד דרמר מסר: "אני נרגש להצטרף למשרד מויאל מלאכי ושות', משרד מוביל, חדשני, ששמו הולך לפניו בתחומי הנדל"ן ובייצוג יזמים בפרויקטים גדולים ומורכבים. הגישה החדשנית והמקצועית במשרד, שנמצא במגמת צמיחה מתמדת, תואמת את ערכיי וגישתי ואני בטוח שביחד נוכל להגיע להישגים מקצועיים משמעותיים".

משרד מויאל מלאכי ושות' נוסד על ידי עוה"ד משה מויאל ויואב מלאכי בשנת 2016, המשרד מונה כיום כ-10 עורכי דין ואנשי צוות והתברג במהרה כמשרד מוביל בתחום הנדל"ן. כיום המשרד מלווה פרויקטים למגורים גדולים ומורכבים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully