וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר איינהורן מצטרף לקבוצת Aman

14.9.2023 / 12:49

קבוצת Aman הנציגה הבלעדית של Cribl בישראל מודיעה על הצטרפותו של בר איינהורן כמנהל הפעילות בישראל. חברת cribl מספקת כלים מתקדמים ללקוחותיה, לטובת התמודדות עם המידע הרב המגיע ממערכות הלקוח על מנת לאפשר שיפור עתידי ולמידה מטעויות

בר איינהורן. קבוצת Aman,
בר איינהורן/קבוצת Aman

קבוצת Aman, נציגתה של Cribl בישראל, מודיעה על מינויו של בר איינהורן כמנהל פעילות החברה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אמון איינהורן על פעילות החברה בישראל, לטובת ביצוע התאמות מקסימליות לשוק הישראלי, בניסיון להפוך את קריבל לחברה מבוססת גם בשוק הישראלי, בדומה לשוק העולמי.

קריבל היא חברת טכנולוגיה המתמחה במתן פתרונות לחברות בתחום ה-observabilty in real-time ומאפשרות מציאת תקלות ובעיות במערכות המידע של המשתמשים בצורה קלה ופשוטה. בעבר נדרשו חברות מידע לאתר תקלות במערכות שלהן באופן ידני, מה שגרם לפספוס תקלות והשקעת משאבים עצומים, בעזרת קריבל הפך התהליך לפשוט, זול ונגיש לחברות השונות.

איינהורן ימונה למנהל פעילות Cribl בישראל: "קריבל מתמחה בלעבד ולנתח את הנתונים שלהם בזמן אמת לשלוח אותם ליעדים או פלטפורמות ניתוח שונות. הפלטפורמה תומכת במגוון רחב של פורמטי נתונים ופרוטוקולים, מה שהופך אותה לגמישה לניהול מקורות נתונים שונים. יחד, נטווה חזון של מצוינות בחדשנות, ונמנף את המומחיות של קבוצת Aman כדי להוביל את להרחיב את הפעילות בישראל ולהמשיך להעניק שירותי טכנולוגיה מתקדמים לחברות המובילות במשק".

ינאי מילשטיין, סמנכ"ל חטיבת מוצרים תוכנה בקבוצת אמן: "לאחר בחינה מעמיקה של השוק החליטה קבוצת Cribl למנות את אמן כשותף אסטרטגי בישראל, הבחירה בבר לניהול הפעילות של Cribl בישראל תמנף את קבוצת הפיתוח בתקופה מאתגרת זו, שבה תעשיית אבטחת מידע וניתור המערכת ואפלקציות בזמן אמת ונפח הנתונים הופך להיות קרטי אצל הלקוחות עכב תהליכים מואצים של טרנספורמציה דיגיטלית".

פתרון זה מחברת את תחום ניהול הנתונים (Data Management) אותו אנו מובילים בארץ כבר מעל עשור לתחום ה observability - בו לקבוצה יש נכסים רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully