וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקה במיטבה: שולחן החג של FOX HOME לובש פנינה לבנה

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:35

שולחן ראש השנה של FOX HOME חוגג קלאסיקה במיטבה: הקולקציה החדשה של הרשת שופעת פתרונות אירוח לצד רעיונות למתנות שכל בני המשפחה והמארחים ישמחו לקבל

שולחן החג של fox home. דניאל לילה,
שולחן החג של FOX HOME לובש פנינה לבנה/דניאל לילה

שולחן החג של FOX HOME לראש השנה מותח את גבולות האלגנטיות לקצוות אמנותיים, כשהוא לובש רבדים ושכבות של צבע הלבן על כל גווניו.

סיפור השולחן של White Pearl מעניק פרשנות מתוחכמת ומודרנית של "לבן על לבן" (במתודת טון-סור-טון) ומזמין את האורחים להיכנס באופן מידי למרחב רגוע, נקי, טהור ושליו, אך מציע באותו זמן גם עוצמה שקטה של הצבע החגיגי האולטימטיבי.

השולחן מאופיין בפלטת צבעים רגועים ומשובץ באלמנטים העמוסים במוטיבים נצחיים ועמידי-טרנדים מבחינה טקסטוריאלית, כך שיחד יוצרים ריתמיקה של אדוות מרגיעות ונינוחות. המבט יימשך מיד למתח שבין הפריטים הבוהקים שמונחים לצד צבעי המט, כמו למשל חבקים בהם שזורים פנינים בוהקים המדמים אלמוגים, שיעטפו מפיות בד צחורות.

על גבי מפה לבנה קלאסית עם גוונים של אבן וצדפים נניח פלייסמטים עגולים בהם שזורים חוטים מבריקים עם עיטורי פנינים.

את השולחן ניתן לערוך ב-2 סטים של מערכות אוכל בצבע לבן: סט אחד מפורצלן בגימור גלי ואמורפי, הכולל קערית מרק, צלחת למנה ראשונה וצלחת למנה עיקרית והסט השני עשוי קרמיקה בגלזורה ריאקטיב, שמדמה טקסטורה של תנועות המים. כלי הגשה משלימים שיצטרפו לחגיגה העשירה הם קערות עמוקות ופתוחות, יחד עם כלי הגשה באובל קטן וגדול.

שולחן החג white pearl של fox home. דניאל לילה,
שולחן החג white pearl של fox home. טווח מחירים לפריטים: 25-380 שקל/דניאל לילה

כדקורציה נציב במרכז השולחן אגרטלים בגדלים שונים ככלי נוי שקופים בעלי טקסטורה מחורצת של פסי-גלים, שלצדם נניח אגרטלים לבנים מקרמיקה עם טקסטורה גלית מחורצת בשני גבהים.

דרך נוספת לייצר שדרה מרכזית בעריכת השולחן היא באמצעות ריבוי פריטים שלא בהכרח גונבים את הפוקוס, בזכות העדר הצבע שלהם, כך ניתן לעטר את השולחן עם מעמדים לפילר - בהם נציב נרות פילר בהשראת ספירלה, ופמוטים מזכוכית שקופה, שיעבדו היטב עם נרות לבנים עם חריצים מסתובבים.

הרשת מציעה פריטים קלאסיים בפרשנות מודרנית עם סממני חגי תשרי, שיכולים להיות מתנה למארחים: בין הפריטים ניתן למצוא קעריות בצורת רימון בצבעי כסף או זהב, צלחת מזכוכית שקופה בצורת תפוח עם מקום ייעודי להגשת דבש, דבשן שקוף האידיאלי להגשת תפוח בדבש, יחד עם מעמד מעץ מולבן בצורת תפוח, יחד עם מפיות נייר ירוקות בצורת תפוח.

טווח מחירים לפריטים בקולקציית החג: 25-380 שקל. להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית או באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully