וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ייראה שולחן החג שלכם? גולף & קו מציעה כלים, שילובים וטיפים

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 14:09

מחר בערב נתכנס סביב שולחנות חג עשירים במטעמים וסממנים המכריזים על בואה של שנה חדשה. רגע לפני שתערכו את השולחן החגיגי, רשת גולף & קו מציעה שילובים וטיפים לסידור ועיצוב שיגררו קולות נלהבים

גולף & קו. עידן מלכה,
איך ייראה שולחן החג שלכם? גולף & קו מציעה כלים, שילובים וטיפים/עידן מלכה

שולחן חמים-טבעי

על פי המעצבים של רשת גוף & קו, כדי להשיג מראה שולחן 'חמים וטבעי' תוכלו לעשות שימוש ב:

כלים - השולחן הטבעי מתאפיין בקווים פשוטים, נקיים ופונקציונאליים. הכלים המאפיינים שולחן זה עשויים מקרמיקה ופורצלן. פלטת הצבעים השולטת בשולחן זה הינה סתווית וחמימה, אך לא חמה מדי, כזאת המשלבת מידה של קלילות ומזמינה בילוי משפחתי בחלל מגורים מנחם.

הכלים מעוצבים ומעוטרים בצורניות אורגנית וצבועים בגלזורות ריאקטיב ייחודיות בשילוב עם חימר חשוף. כל אלה יחדיו מעניקים לכלים מראה של מלאכת קדF8ות ועבודה ידנית.

לצד הצלחות, אנחנו ממליצים להוסיף כלים משלימים להגשה ואירוח בגווני חום וירוק טחב, משולבים עם אלמנטים מעץ לשולחן מלא בנוכחות.

אקססוריז - השולחן הטבעי מספר סיפור בסימן סתווי. ייחודיותו של סיפור זה טמונה בשילוב המיוחד שבו, המציע פשטות טבעית, מוארת וחמימה. כל פריטי הנוי בשולחן זה, לרבות האגרטלים, הטקסטיל וכו' עשויים מחומרים טבעיים ומעוצבים במראה של עבודת יד עם גימורים גסים, המייצרים מראה גולמי וכפרי ומעשירים את כלי האוכל.

רצוי להשתמש בטקסטיל במראה אורגני ולא מלוטש, לדוגמא, טקסטיל מכותנה אורגנית או פשתן, אגרטלים מזכוכית מנופחת, פריטים משולבי עץ וזכוכית, נרות ארוכים התואמים לצבעי הכלים ובל נשכח, פרחי שדה עונתיים.

גולף & קו. עידן מלכה,
שולחן חמים-טבעי של רשת גולף קו/עידן מלכה

שולחן פרחוני-רומנטי

על פי המעצבים של רשת גוף & קו, כדי להשיג מראה שולחן 'רומנטי ופרחוני' תוכלו לעשות שימוש ב:

כלים - זה הזמן לשחרר את כל הפנטזיות העיצוביות הכי מופרכות שלכם לחופשי ולהרכיב שולחן שכל כולו עושר צבעוני, חם, שמח ועשיר. הכלים בשולחן זה עשירים בצבעים ודפוסים וחוגגים אלמנט אהוב ועל זמני - פרחים.

כלי הפורצלן מעוצבים בקווים גליים ושוליים עם תבליט פסים מסוגנן במראה עלי כותרת בגוונים שמנת וסגלגל. הוספנו כוסות יין ג=בוהות בגוון תואם וסכו"ם מוזהב כמובן. לקינוחים היינו מעלים הילוך ומוסיפים כלי פורצלן בעלי עיטורי משבצות ופרחים הנראים כציורי צבעי מים בעבודת יד בגוונים של סגול חציל, ורוד מעושן ואדום פטל נועז עם נגיעות של ירוק המאזן את המתיקות והופך את כל השולחן למתוחכם וטרנדי.

אקססוריז - שולחן פרחוני ורומנטי הוא ההזדמנות למלא, להוסיף ולהעשיר את השולחן - אל תחששו ללכת עם הצבעים עד הסוף ולהפוך את השולחן לחגיגה של חג! במסגרת המוטיב הפרחוני, הוספנו מפה פרחונית עדינה ואגרטלים העשויים מזכוכית חלבית צבעונית בגימור מט.

האגרטלים הצבועים בגווני סגול חציל מעושן, ירוק זית ותכלת, מוסיפים לשולחן קלילות ואור. זה הזמן להתפרע ולהוסיף זרי פרחים גדולים, מלאים וצבעוניים במיוחד ונרות ארוכים בגוונים תואמים לשולחן.

רשת GOLF & CO במבצע לקראת החגים: 30% הנחה על הקולקציה החדשה בחנויות ברכישת 2 פריטים עד ה-8.10 לחברי מועדון ומצטרפים חדשים (ללא עלות) טווח מחירים לאחר הנחה: 13.90- 1599 שקל. על הפריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים, ללא Must Have כפוף לתקנון, ט.ל.ח ניתן להשיג בסניפי רשת GOLF & CO ברחבי הארץ ובאתר https://www.golfco.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully