וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמשביר במשלוח מהיר: חנות חדשה של רשת 'המשביר' ב-Wolt

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 17:39

במסגרת שיתוף פעולה חדש בין רשת 'המשביר' לבין Wolt, נפתחה חנות חדשה של הרשת בפלטפורמת המשלוחים, שתאפשר הזמנה ממגוון הקטגוריות, במשלוח מהיר עם שליח עד הבית. מרשת המשביר נמסר: "ההצטרפות ל-Wolt הינה צעד נוסף לשדרוג חווית הקנייה של לקוחות הרשת באונליין"

סניף המשביר. באדיבות המשביר,
מהמשביר במשלוח מהיר: חנות חדשה של רשת 'המשביר' ב-Wolt/באדיבות המשביר

החנות שפועלת כפיילוט באזור תל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק, תאפשר ללקוחות להזמין מוצרים מכל מחלקות המשביר, בהן קוסמטיקה, אופנה, ספורט, מוצרי חשמל, טקסטיל, עולם הבית ועוד, ולקבלם תוך כחצי שעה ישירות לכל מקום שירצו.

שיתוף הפעולה בין המשביר ל-Wolt יאפשר ללקוחות להזמין ממגוון הפריטים של עשרות המותגים השונים שנמכרים באתר המשביר במחלקות שונות. ההצטרפות ל-Wolt הינה צעד נוסף של המשביר לשדרוג חווית הקנייה של לקוחות הרשת, שמתאפשרת כעת גם במשלוח מהיר.

רמי שביט, מנכ"ל המשביר: "שיתוף הפעולה עם Wolt הוא עוד נדבך בתפיסה השיווקית החדשנית של המשביר, המבקשת להעניק ללקוחותיה אפשרות ליהנות מחוויית קניה זמינה ומהירה. המשביר מציעה שפע של מוצרים במגוון רחב של קטגוריות לצד שפע של אפשרויות וחוויות רכישה - בחנויות, באתר האיקומרס שלנו וכעת גם ב-Wolt. ללקוחות נותר רק לבחור את אופן הרכישה הנוח להם. את הפיילוט נתחיל באזור המרכז ובהמשך אנו נשקול להרחיב את הפעילות גם לאזורים נוספים בארץ".

סניף המשביר. באדיבות המשביר,
שיתוף הפעולה בין המשביר ל-Wolt יאפשר ללקוחות להזמין ממגוון הפריטים/באדיבות המשביר

"הרבה מעבר לסופרמרקט"

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "קטגוריית החנויות בWolt ממשיכה להתרחב הרבה מעבר לתחומי הסופרמרקט, המצרכים והפארם ואנחנו רואים ביקוש למוצרים כמו בגדים ונעליים במשלוח מיידי. רשת המשביר היא תוספת נהדרת לקטגוריית האופנה והלייף-סטייל באפליקציה, שתציע ללקוחות להזמין גם ביגוד, הנעלה וקוסמטיקה במשלוח של כחצי שעה".

המשביר 365 היא רשת בתי הכולבו הגדולה בישראל שנוסדה בשנת 1947 כרשת "המשביר לצרכן" וכיום היא מונה 35 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, 365MASHBIR.co.il.

הרשת משווקת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בתחומי האופנה, מוצרי חשמל, קוסמטיקה ועוד, ומעסיקה כ-2000 עובדים הרשת משמשת גם כזכיינית הבלעדית בישראל של מותג האופנה הבינלאומי KENNETHE COLE ומותגי הלבשה בינלאומיים נוספים כמו MORGAN, Punt Roma, מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam ומותגי הלבשת הילדים Okaïdi- Obaïbi.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully