וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ינס מתעורר: ליבר בלילתי מובילה הפקת אופנה ל-LEVI'S

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 13:21

ליבר בלילתי מובילה את הפקת האופנה החדשה למותג הג'ינסים LEVI'S ומציגה דגמים חדשים לצד דגמים אייקוניים בשילובים המתאימים לסתיו הישראלי. ההפקה מציגה את המכנסיים של המותג עם פריטים נחשקים של מותגי על. הנה טעימה מהקולקציה, רעיונות לשילובים וכמובן, המחירים

ליבר בלילתי ליוויס לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
הג'ינס מתעורר לחיים: ליבר בלילתי מובילה הפקת אופנה ל-LEVI'S/סיימון אלמלם

ליבר בלילתי מככבת בהפקת אופנה חדשה של LEVI'S ומציגה את הדגמים האייקונים לצד הדגמים החדשים.

הג'ינסים של המותג, המוצגים בהפקה הנוכחית, משולבים עם פריטים נחשקים מתוך קולקציות הסתיו של מותגי-העל, בתמהיל אורבני המרכיב מראה טוטל-לוק שימתיק את החזרה לשגרה אחרי החגים, עם פריטים שיתאימו לעבודה מהמשרד בבוקר ועד לדרינק של הערב.

הפקת האופנה צולמה תחת הכותרת "HOW TO STYLE YOUR DENIM", שבמרכזה מככבים הג'ינסים המבוקשים מבית מותג הדנים האהוב ליווייס. את מערכות הלבוש הרכיב הארט-דירקטור של פקטורי 54, סיימון אלמלם, שהיה אמון גם על הצילום.

ההפקה מראה כיצד לשלב בסטייל את פריטי הדנים בתמהיל יומיומי אורבני, מחויט במידה. הלוקים הורכבו מג'ינסים במגוון גזרות ואורכים, ששולבו עם בלייזרים, טרנצ'ים, ז'קטים, חולצות מכופתרות, נעליים ותיקים מתוך הקולקציות החדשות של בתי האופנה הנחשקים.

ליבר בלילתי ליוויס לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
דגם 501 הנצחי בשילוב עם ז'קט עור שחור של SAINT LAURENT וסנדלי עקב של KHAITE, פקטורי 54/סיימון אלמלם

דגם 501 הכחול והקלאסי של ליווייס, הג'ינס שכל אחת חייבת במלתחה, צולם עם חולצה מכופתרת בגוון תכלת, בלייזר משבצות בגוונים אפורים ונעלי מוקסין שחורים, כולם מבית SAINT LAURENT, לצד תיק אוברסייזי קלוע של BOTTEGA VENETA.

פרשנות נוספת ל-501 הנצחי צולמה בשילוב עם ז'קט עור שחור מהקולקציה החדשה של SAINT LAURENT וסנדלי עקב מבית KHAITE.

501 האייקוני מגיע גם בגרסה לבנה, בגזרה ישרה קרופית. הוא הותאם לטרנץ' מבית המותג השיקיKHAITE ולנעלי מוקסין בגוון שמנת מבית BOTTEGA VENETA.

ההפקה המשיכה עם דגם ריבקייג' המוצלח, שמציג גזרת מותן גבוהה בצללית נינוחה. הג'ינס שצולם מציג שטיפה בהירה עם קרע מינימליסטי באזור הברך, והוא שולב עם פריטים מחויטים בגוונים בהירים - ז'קט של JACQUEMUS וחולצה מכופתרת של LOEWE. מוקסינים לבנים ותיק יד מהקולקציה של JIL SANDER השלימו באלגנטיות את הלוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ליבר בלילתי ליוויס לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
הסתיו הישראלי מאפשר ללבוש ג'ינסים קצרים כמעט כל השנה, הכל תלוי בשילוב, LEVI'S/סיימון אלמלם

הולכות על גבוה?

לאלו שאוהבות את הגזרה הגבוהה, כדאי לשים לב לדגם הסבנטיזי High Slim Straight בשטיפה כחולה, ששודך לבלייזר אוברסייז אפור של ALEXANDER WANG ולסנדלי עקב לבנים של KHAITE.

דגם גבוה מבוקש אחר הוא ה-Wedgie שצולם בגוון אפור כהה, בשילוב נעלי הדרבי המבוקשות של THE ROW, סריג וי אפור של NILI LOTAN ומעליו מעיל שחור, גם הוא מבית THE ROW.

הסתיו הישראלי מאפשר לנו להמשיך עם הג'ינסים הקצרים, וזו התקופה המושלמת לאנסמבל שכבר הפך למדי הפאשניסטות באינסטגרם: ז'קט מחויט, שורטס, נעלי מוקסין שחורות וגרביים לבנות.

בצילום תוכלו לראות את ליבר לובשת ז'קט אפור מבית BOTTEGA VENETA ונעליים של SAINT LAURENT.

ליבר בלילתי ליוויס לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
ז'קט אפור מבית BOTTEGA VENETA ונעליים של SAINT LAURENT, פקטורי 54/סיימון אלמלם

ואם כבר ליווייס, אז אי אפשר לסיים את ההפקה מבלי להתייחס למראה הדאבל-דנים הרותח, הכולל מכנסי ג'ינס בשילוב חולצת ג'ינס מכופתרת.

התמונה הראשונ, תוכלו לראות את ליבר לובשת דגם ריבקייג' בגוון כחול משופשף בשילוב חולצת דנים בהירה, יחד עם תיק באקט קלוע מבית BOTTEGA VENETA וסנדלי עקב מהקולקציה החדשה של THE ROW.

טווח מחירים ליוויס: 199-759 שקל. הקולקציה תימכר בחנויות הדגל של ליווייס ובאתר פקטורי54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully