וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מה מו: תכירו את רשת ההמבורגרים החדשה שקמה בישראל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 15:46

לאור ההצלחה, הניסיון והידע שרכשו אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי, הם גאים להשיק בייבי חדש: 'מי מה מו' שמצטרף רשת המבורגרים ישראלית שתצטרף לקטגוריית הפאסט קז'ואל - מזון מהר וזול עם מעטפת של מסעדת פרימיום

המבורגר. ShutterStock
מי מה מו: תכירו את רשת ההמבורגרים החדשה שקמה בישראל/ShutterStock

מאחורי המיזם הקולינרי החדש, "מי מה מו", עומדים אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי משותפי רשתות הקפה גרג וביגה אשר הוקמו בשנת 1994 ומונות כיום כ-160 נקודות בפריסה ארצית.

לאור הניסיון והידע שרכשו במהלך השנים בימים אלו הם משיקים את הבייבי החדש שמצטרף לקטגוריית הפאסט קז'ואל - מבחינת מחירי המוצרים זהה לקטגורית המזון המהיר, אבל המעטפת, העיצוב, החוויה, המוסיקה ושאר המרכיבים מוקפדים ועדכניים כמסעדנות מהשורה הראשונה.

"בימים אלו של יותר המחייה שלרב האנשים זמן קצוב לאכול המבורגר או להשקיע בעצמם אוכל מזין ואיכותי מי מה מו הינו הפתרון האולטימטיבי, אשר מספק חווית מסעדנות עדכנית במחירים שווים לכל כיס".

המסעדות יוקמו בפריים לוקיישנים בשטח של 120 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כמיליון שקלים לסניף. הרשת מציגה סנוניות ראשונות בערים קריית אונו (צומת סביון) ובעיר רחובות כבר בדצמבר הקרוב כאשר התכנון הוא לפתוח כ- 8 סניפים עד סוף שנת 2024 (ירושלים, רעננה, חיפה). הרשת בינלאומית והתכנון הוא להרחיב את הפעילות מעבר לים ולחשוף את המותג אל קהלים בכל רחבי העולם.

על העיצוב אמונה המעצבת אלונה אליאסי אשר בחרה בסגנון עיצוב על זמני המבוסס על DNA של מקורות ההמבורגר בעולם המשלב חומרי יסוד עם שילובים קוטביים כגון ניקל ונירוסטה בשילוב עם עץ וג'ינס עם דגש על חווית בילוי של פאסט קז'ואל ברמה בינלאומית. כל הסניפים כוללים ישיבה במקום, עמדת הזמנות, קיוסקים ותפריט דיגיטלי מתקדם.

גלעד וניר - רשת המבורגרים חדשה בישראל. יח"צ,
גלעד אלמוג וניר אדרי בעלי רשת ההמבורגרים החדשה בישראל, 'מי מה מו'/יח"צ

מנת ההמבורגר של "מי מה מו" תורכב, על פי הודעת הרשת, מחומרי גלם איכותיים ועם 100% בשר בקר טרי, כאשר הכל נעשה במקום עם הקפדה על רמת טריות מקסימלית, החל מרגע טחינת הבשר ועד טבילת הקציצה ברטבים עסיסיים תוצרת ביתית שנרקחו במיוחד עבור הרשת. לצד מנת ההמבורגר, יוגשו ברשת גם מנת קריספי צ'יקן ותוספת של צ'יפס טרי.

גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי רשת 'מי מה מו' מסרו: "אנחנו גאים להשיק בשורה חדשה, רשת המבורגרים עם מנת דגל ייחודית שמקפיצה את טעם קציצת הבשר שכולנו אוהבים. אנו שמחים לשתף פעולה עם האנשים המוכשרים והמובילים בענף הקולינריה בישראל.

מהלך הפיתוח של הרשת ארך כ-18 חודשים בהם פיתחנו והשקענו שעות רבות על מנת לייצר ללקוח את חווית האירוח הכי טרנדית ועכשווית שאפשר במסעדה וגם במשלוחים".

עוד הם הוסיפו: "בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, על רקע ניסיון רב שנים בענף המסעדנות והזכיינות, בנינו קונספט ייחודי וממוקד לזכיינים הכולל מודל נגיש, עלויות הקמה נמוכות ללא התפשרות על טיב המוצר, סניפים בפריים לוקיישן וליווי שוטף לאורך כל הדרך, משלב ההקמה ועד לניהול היום יומי של העסק עם אנשי המקצוע המובילים בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully