וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבע שנים: מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות אלון שחר סיים את תפקידו

19.9.2023 / 0:04

במייל ששלח לשותפי הארגון כתב שחר: "זכיתי להיות חלק מהובלת הבית הפתוח. אחרי 7 שנים של עבודה בעמותה, מתוכן 4 השנים האחרונות כמנכ"ל - שנים של עשייה משמעותית לצד צמיחה אישית ומקצועית, החלטתי לעשות הפסקה כשאני מחפש את האתגר הבא שלי בקריירה"

אלון שחר. אריק פרייס,
אלון שחר/אריק פרייס

מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, אלון שחר, סיים את תפקידו לאחר 7 שנים בארגון. הארגון מפעיל מאז 1997 מרכז קהילתי, רפואי ורווחתי המקנה חוסן חיוני לקהילת הלהט"ב בירושלים וסביבתה. הבית הפתוח פועל במרחב הבינלאומי, הלאומי והעירוני, על מנת לתת שירות מקיף ורב תחומי לחברי קהילת הלהט"ב ולהעצים את העיר ירושלים, תוך שותפות עם ארגונים בינלאומיים, הממשלה והארגונים החברתיים בישראל.

במייל ששלח לשותפי הארגון כתב שחר: "זכיתי להיות חלק מהובלת הבית הפתוח. אחרי 7 שנים של עבודה בעמותה, מתוכן 4 השנים האחרונות כמנכ"ל - שנים של עשייה משמעותית לצד צמיחה אישית ומקצועית, החלטתי לעשות הפסקה כשאני מחפש את האתגר הבא שלי בקריירה. אני גאה להיות חלק מארגון שמהווה בית לקהילה הגאה בירושלים ופועל לתיקון עולם, שוויון וחופש. אני גאה בהישגים הרבים שלנו בארבע השנים האחרונות ובשגשוג של אנשים להט"ב בירושלים - על אף המתקפות עלינו. מגוון מגדרי, משיכתי ומיני הוא ברכה לירושלים, לחברה הישראלית ולעולם כולו. כי מציון תצא תורה, תצא גאווה, ריבוי דעות, פלורליזם וסובלנות."

שחר הצטרף לבית הפתוח בשנת 2010 כסדרן מתנדב במצעד הגאווה והסובלנות בעיר ובשנת 2012 כחבר צוות העמותה. בעברו, ניהל אלון את עמותת סדאקה-רעות, ארגון חינוכי פלסטיני-יהודי ביפו. בשנת 2019 חזר לבית הפתוח לתפקיד המנכ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully