וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקים במשבר האקלים: ביל קלינטון וזיו אבירם הקימו קרן השקעות משותפת

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 11:44

הנשיא ה-42 של ארה"ב ביל קלינטון והיזם הכריזו על הקמתה של EcoBridge - קרן השקעות גלובלית שתתמקד בהשקעה בפתרונות טכנולוגיים במאבק במשבר האקלים. קלינטון: "לקרן פוטנציאל לפתח מענה מהפכני"

בווידאו: רגע ההכרזה על הקרן החדשה/יח"צ

הנשיא ה-42 של ארצות הברית, ביל קלינטון והיזם ואיש העסקים זיו אבירם, מייסד שותף Mobileye ו-OrCam, הכריזו מעל בימת הכנס השנתי של קרן קלינטון, על הקמת קרן ההשקעות EcoBridge - קרן השקעות גלובלית שתתמקד בהשקעה בפתרונות טכנולוגיים במאבק במשבר האקלים.

EcoBridge היא קרן השקעות טכנולוגית גלובלית הפורצת את המפגש בין טכנולוגיה ופתרונות אקלים. הקרן נתמכת על ידי ביל קלינטון, הנשיא ה-42 של ארה"ב ומובלת על ידי המייסדים-השותפים: זיו אבירם, איתי למברגר ורוברט סיטרון. קרן ההשקעות תתמקד בחדשנות מתקדמת בתחום של Climate Tech ותשאף לעצב עתיד בר קיימא לדורות הבאים.

EcoBridge תקים ועדת אימפקט מייעצת, אשר תנתח את השפעות משבר האקלים בהיבטים פוליטיים, כלכליים וממשלתיים שונים ותנוהל על ידי הנשיא ביל קלינטון כיו"ר. הועדה תיתמך על ידי קרן קלינטון, וזאת בכדי להבטיח כי השקעותיה של EcoBridge מתכתבות עם יעדי ההשפעה של הקרן בתחומי החינוך והאקלים.
השם ,EcoBridge משקף את משימתה של הקרן, לשמש כגשר המתפרש בין האופן שבו הקהילה היזמית והמגזר העסקי מטפלים במשבר האקלים היום לבין הפוטנציאל של טכנולוגיות המתפתחות ברחבי העולם לקראת המחר. הגשר הזה מחבר בין אזורים גיאוגרפיים וחזון מגוון ומקשר בין צרכי האקלים הדחופים של ההווה לבין האפשרויות הבלתי מוגבלות שהטכנולוגיה מעניקה בעתיד.

כקרן גלובלית בעלת השפעה מקומית, EcoBridge תנהל השקעותיה בניו יורק ותהיה נוכחת אסטרטגית גם בישראל, עם מנדט לנהל קרנות השקעה פרטיות במיקוד גלובלי. בנוף בו משבר האקלים מתנשא לנגד עינינו כבעיה ארוכת טווח, המיקוד של EcoBridge הינו טכנולוגיה וחדשנות בכדי לעצב עתיד בר קיימא, מה שמבדל אותה מקרנות אקלים מסורתיות. EcoBridge שואפת להיות בחזית הקידמה של טכנולוגיית האקלים, ולהשפיע באופן מוחשי על העולם.

ביל קלינטון, יו"ר ועדת האימפקט המייעצת של EcoBridge: "מבין האתגרים הרבים העומדים בפנינו, אין אף אתגר שדורש פעולה קולקטיבית דחופה יותר ממשבר האקלים. בעבודה משותפת ומאוחדת, היכולת להזיז את המחט בנושא זה תגבר ותהיה מהירה יותר. כבר עכשיו, ישנם יזמים נלהבים מכל רחבי העולם שפועלים לקדם פתרונות מוכחים בתחום האקלים ובמקביל לפתח פתרונות חדשים. לכן, לקרן טכנולוגית חדשה ומלהיבה בתחום האקלים כמו EcoBridge, יש פוטנציאל לפתח מענה מהפכני לאתגר קיומי זה".

זיו אבירם, מייסד-שותף ויו"ר EcoBridge: "המפגש בין חדשנות ואקלים, הינו המקום בו מתרחשת טרנספורמציה אמיתית. EcoBridge מהווה זרז לשינוי ובשורה לתחום. אנחנו לא משקיעים בטכנולוגיות בלבד; אנחנו משקיעים בעולם טוב יותר. הבחירות שלנו היום יעצבו את המורשת שאנו משאירים לדורות הבאים ועלינו להמשיך ולקדם פתרונות שישנו את המציאות ויובילו לעתיד בר-קיימא".


לאתר הרשמי: https://ecobridgecapital.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully