וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

unik מרחיבה פעילות: דורון מוזט מונה לסמנכ"ל משברי תקשורת

19.9.2023 / 10:29

קבוצת התקשורת unik, בבעלות נסים דואק ובניהולו של המנכ"ל מתן גרינשטיין, מרחיבה את פעילותה בתחום ניהול משברי תקשורת וממנה את עו"ד דורון מוזט לשמש סמנכ"ל משברי התקשורת בקבוצה

דורון מוזט. שיר אילון,
דורון מוזט/שיר אילון

חברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה unik, מודיעה היום על מינויו של עו"ד דורון מוזט לתפקיד סמנכ"ל משברי תקשורת בחברה. במסגרת תפקידו, יוביל את חטיבת משברי התקשורת, הכוללת יעוץ אסטרטגי ללקוחות החברה וניהול משברי תקשורת. בעקבות התרחבות פעילות חטיבת המשברים, הקבוצה החליטה לבצע מספר צעדים לחיזוק ועידוד גדילתה.

מוזט (35) שימש בשנים האחרונות כיועץ תקשורת ואסטרטגיה לבכירים ולתאגידים גדולים במשק, וניהל משברים מתוקשרים אשר השתלטו על סדר היום הציבורי. את דרכו המקצועית החל בתפקידים שונים בכנסת ישראל ובמשרד הכלכלה. בעל תואר ראשון במשפטים.

יו"ר קבוצת התקשורת unik נסים דואק, מבכירי מנהלי המשברים בישראל מסר: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של דורון מוזט לחברה. המינוי הוא חלק מתוכנית רחבה לפתח ולשכלל את מחלקת ניהול המשברים ב-unik ואני בטוח שיחד עם דורון ושאר הצוות המצוין שלנו נצעיד את החברה לגבהים חדשים".

Unik נוסדה על ידי נסים דואק ב-2003 ומנוהלת על ידי המנכ"ל מתן גרינשטיין, נחשבת מקבוצות התקשורת המובילות בישראל, תוך שהיא מספקת שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים, דיגיטל, משפיענים, קריאייטיב ופרסום למותגים והארגונים הגדולים במשק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully