וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה אוטמזגין? מותג הפטיסרי נרכש לפי שווי של 50 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 15:57

רשת קמעונאות המזון 'קשת טעמים' מודיעה התנהלות סופית מול רשת הפטיסרי בוטיק 'דודו אוטמזגין' לרכישתה לפי שווי של כ-50 מ' שקל. במסגרת הרכישה, קשת טעמים תהייה בעלת השליטה ויש בכוונתה למזג אליה את הפעילות הכללית, תוך שמירה על המותג כעצמאי

דודו אוטמזגין בפיאנו. יניב אלמוג,
כמה שווה אוטמזגין? מתקדמת רכישת הפטיסרי של דודו אוטמזגין לפי שווי של 50 מיליון שקל/יניב אלמוג

רשת הקמעונאות 'קשת טעמים' שהוקמה לפני כ-20 שנים ומפעילה כיום 25 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר אונליין, מודיעה על רכישת השליטה ברשת הפטיסרי בוטק 'דודו אוטמזגין' על פי שווי חברה על סך כ-50 מיליון שקל.

רשת 'דודו אוטמזגין', ששוויה נאמד בעשרות מיליוני שקלים כאמור, הוקמה ב-1998 והיא מפעילה כיום 18 סניפי בוטיק בפריסה ארצית. אריאל לכט, מייסד ובעלים של רשת קשת טעמים: "מדובר בסינרגיה מדהימה שתכניס את קשת טעמים לתחום הפטיסרי עם שותף מוביל ואיכותי".

מדודו אוטמזגין נמסר: "לאחר צמיחה מהירה ובידול איכותי, הרכישה של הרשת תסייע לנו להגדיל את יכולת הייצור ולהרחיב את הפעילות בישראל. מצאתי באריאל ובצוות של קשת טעמים שותף איכותי שרואה עין בעין את העתיד. החיבור הזה יאפשר לנו להמשיך ביתר שאת את הצמיחה, להתרחב לקטגוריות חדשות, ולהפוך לרשת המובילה בישראל בתחום".

דודו אוטמזגין. אלדד יריב,
דודו אוטמזגין: "הצגנו צמיחה מהירה ובידול איכותי"/אלדד יריב

"סינרגיה שתייצר בידול"

את קשת טעמים הפועלת בתחום קמעונאות המזון בישראל הקים אריאל לכט והיא מנוהלת על ידי דני גרינברג. סניפי הרשת פתוחים בשבת והם מציעים מבחר גדול של מוצרים עם הבטחה למחירים אטרקטיביים.

"קשת טעמים הפכה למותג מוביל המבודל מכל שוק קמעונאות המזון בישראל עם מחלקות ייחודיות בשוק המזון בישראל. הרכישה הנוכחית מביאה לסינרגיה מדהימה שתייצר לרשת קשת טעמים בידול נוסף עם שותף מוביל ואיכותי", אומר לכט, "מצאנו פה מותג שבנה את עצמו כאי של איכות בלתי מתפשרת ויצירתיות אין קץ. אני משוכנע כי יחד נכבוש פסגות חדשות ומסקרנות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קינן ממן קשת טעמים. יח"צ,
קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים/יח"צ

"צומחים ומוכנים לשלב הבא"

"לאחר שהרשת הגדילה את נוכחותה ברחבי הארץ, קשת טעמים מכוונת לשלב הבא בצמיחתה ,דרך אסטרטגיה של הגעה לקהלים חדשים והגדלה נוספת של היצע המותגים תחתיה", אומר קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים ומוסיף, "אין ספק שכשם שהחיבור עם רשת הפטיסרי דודו אוטמזגין מהווה רכישה אסטרטגית עבורנו, כך נמשיך לאתר חברות נוספות שישלימו את חווית הקנייה בקשת לצד פתיחת סניפים נוספים תוך שמירה על תחרותיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully