וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת: MOSES SHOP מציגה שני סניפים חדשים שיפתחו באוקטובר

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 16:23

רשת MOSES SHOP (מוזס שופ), מקבוצת BBB, מתרחבת עם פתיחה של שני סניפים חדשים במהלך חודש אוקטובר בערים סביון ובאר שבע ובכך, עולה מספר הסניפים הפעילים של רשת ההמבורגר הצעירה ל- 12. הסניף החדש בסביון יפתח באמצעות זכיין, בהשקעה הנאמדת בכ-1.2 מיליון שקל

מוזס שופ סביון. רונן לוי,
רשת MOSES SHOP מתרחבת: שני סניפים חדשים יפתחו באוקטובר/רונן לוי

סניפים המותג החדשים שייפתחו בחודש הבא (אוקטובר 2023) לרשת המזון MOSES SHOP מצטרפים ל-10 סניפי הרשת הפעילים כיום.

הסניף החדש שייפתח בסביון אינו כשר והוא משתרע על שטח של כ- 80 מ"ר, הוא מציע כ- 40 מקומות ישיבה ויפעל ע"פ אסטרטגיית הפיתוח של המותג, בדגש על תפריט מהודק ואיכותי, הגשה במקום וניהול מערך משלוחים וטייק אווי. בנוסף, הסניף יתמחה באירועי חוץ ויספק שירותי קייטרינג עם תפריטים מותאמים אישית לצרכי הלקוח לכל סוג אירוע (ימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות סיום) ובכל מקום.

הסניף הכשר בבאר שבע (מתחם הבלוק, ראובן רובין 1) מתפרס על שטח של כ- 100 מ"ר והוא מציע כ- 55 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. הזכיין המקומי הוא אלון ששון (31) תושב העיר, ובעל ניסיון רב בניהול מסעדות. הסניף יציע שירותי משלוחים לכל רחבי העיר והישובים בסביבה.

מוזס שופ סביון. רונן לוי,
רשת MOSES SHOP מתרחבת ומציגה 2 סניפים חדשים, בסביון ובבאר שבע/רונן לוי

"האסטרטגיה מוכיחה את עצמה"

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "האסטרטגיה אותה גיבשנו עבור המותג 'מוזס שופ' מוכיחה את עצמה ואנו שבעי רצון מקצב ההתרחבות של המותג הצעיר. סניפי הרשת זוכים להצלחה בזכות ניהול כלכלי מוקפד ומיתוג נכון, ועד סוף השנה הנוכחית ייפתחו סניפים חדשים נוספים ברחבי הארץ".

סניפי המותג MOSES SHOP משתרעים על שטח של 80-100 מ"ר ומציעים כ-30-55 מקומות ישיבה לצד שירותי TAKE-AWAY (איסוף-עצמי) ומשלוחים. תפריט הרשת הינו מצומצם, עדכני ומהודק הכולל מספר מנות אייקוניות ומוכרות מרשת מוזס, לצד מנות חדשות שעברו התאמה לרשת החדשה בעזרתם של אנשי הקולינריה בקבוצת BBB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully