וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את VINI מאיטליה: אופטיקה הלפרין משיקה מותג משקפיים חדש

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 14:12

אופטיקה הלפרין, רשת האופטיקה מהגדולות בישראל, משיקה את המותג VINI ומציגה קולקציית משקפי ראייה בסגנון איטלקי, צעיר ואופנתי ובמחיר של עד 199 שקל

אופטיקה הלפרין, מותג חדש של משקפי ראייה בסגנון איטלקי. ברבור שחור,
תכירו את VINI מאיטליה: אופטיקה הלפרין משיקה מותג משקפיים חדש/ברבור שחור

רשת האופטיקה שהוקמה לפני 35 שנים, ע"י הרב הלפרין מכריזה על כניסתו של מותג משקפי ראיה חדש בשוק האופטיקה של ישראל. המותג החדש VINI יציע דגמים צעירים ואופנתיים בסגנון איטלקי.

חיה הלפרין, מנכ"לית אופטיקה הלפרין: "אני גאה ושמחה להשיק מותג משקפי ראייה חדש, היוצא מבית אופטיקה הלפרין. הכניסה של מותג VINI היא חלק ממהלך גדול של הרשת לחדש ולהתחדש עבור קהל הלקוחות שלנו".

הקולקציה תכיל משקפי ראיה המאופיינים במסגרות עגולות ומרובעות ובשילובי צבעים מיוחדים בהשראה איטלקית. הקולקציה החדשה מבוססת על עיצוב בלתי מתפשר, אלגנטי ומוקפד במיוחד. מסגרות המותג מאופיינות בגיאומטריות מיוחדות ומיוצרות מחומרים איכותיים ומשלבות פלסטיק, מתכת ואבנים.

מותג ישראלי חדש של משקפיים בסגנון איטלקי, אופטיקה הלפרין. ברבור שחור,
"השקת המותג VINI היא חלק מהמהלכים שלנו לחדש ולהתחדש", אופטיקה הלפרין/ברבור שחור

נוחות מובטחת לכיס

קולקציית משקפי הראייה של המותג VINI כוללת גוונים מיוחדים, טקסטורות שונות והדפסים היוצרים עיצוב יוצא דופן, בצבעים או בשחור ולבן, שיקי וקלאסי עם אינספור מסגרות מעוצבות ואופנתיות. לצד העיצוב, מובטחת איכות גבוהה וטכנולוגיות מתקדמות של עדשות וציפויים, כדי להבטיח חווית ראייה מושלמת.

אודות אופטיקה הלפרין: אופטיקה הלפרין היא רשת משפחתית, שנוסדה על ידי הרב הלפרין בשנת 1988 והוקמה מתוך רצון לאפשר לכל שכבות האוכלוסייה בישראל לרכוש משקפי ראייה במחיר נח.

הרשת מציעה מגוון משקפיים אופטיים ומשקפי שמש הכוללים הן מסגרות ממותגי הבית והן ממיטב המותגים הבינלאומיים ביניהם: הוגו בוס, לקוסט, קלווין קליין, קרולינה הררה, ארמני ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופטיקה הלפרין, מותג חדש של משקפי ראייה בסגנון איטלקי. ברבור שחור,
ישראלי עם סגנון איטלקי לצד הבינלאומי, מותג חדש של משקפיי ראייה לאופטיקה הלפרין, VINI/ברבור שחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully