וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת קשת הרגשות: 'אופטיקנה' חושפת קולקציה חדשה לעונה הקרה

20.9.2023 / 8:28

רשת 'אופטיקנה' חושפת את Feel High, קולקציית משקפיים מפתיעה למותג הבית Cattleya לסתיו-חורף 23/24. עשרות הדגמים בקולקציה החדשה נחשפו לראשונה ביום הצילומים שהובילו השבוע הפרזנטורים עומר אדם ויעל שלביה והם עוצבו בהשראת קשת הרגשות

אופטיקנה, דגמי המותג קאטליה לסתיו חורף 2023-2024. שי פרנקו,
בהשראת קשת הרגשות: 'אופטיקנה' חושפת קולקציה חדשה לעונה הקרה/שי פרנקו

אופטיקנה, רשת אופטיקה מובילה בישראל, משיקה קולקציית סתיו-חורף 2023-2024 ייחודית של מותג הבית הצעיר והשיקי Cattleya שחדר במהירות שיא לשוק הישראלי והפך למותג מוביל בקרב קהל צעיר ואופנתי.

הקולקציה החדשה כוללת כ-25 דגמים חדשים של משקפי שמש ומשקפי ראייה בצבעים עמוקים וחורפיים כיאה לעונה הסגרירית שמתקרבת אלינו. הדגמים מגיעים בגזרות קטנות ומהודקות, בעלות מוטות מתעגלים שמביאים לידי ביטוי את הטרנד המינימליסטי.

צילומי הקמפיין לקולקציית Feel High שצילם שי פרנקו, התקיימו במלון בוטיק במרכז תל אביב באווירה אורבנית ובשילוב נגיעות רטרו ולוק רומנטי.

הקולקציה החדשה שעוצבה על ידי גלוריה בבאי, הטרנדולוגית והמעצבת של רשת אופטיקנה, עוצבה בהשראת רגשות כשכל דגם מאפיין רגש אחר וקיבל את שמו על שם הרגש אותו מייצג כפי שהוא מכונה בשפה הלטינית.

אופטיקנה, דגמי קאטליה לסתיו חורף 2023-2024. שי פרנקו,
דגמים קטנים בצבעים חורפיים, קאטליה לסתיו חורץ 2023/2024/שי פרנקו

מה מגדיר יוקרה? לא רק תג המחיר

גלוריה בבאי, טרנדולוגית ומעצבת רשת אופטיקנה והמותג קאטליה: "מותג המשקפיים קאטליה מיועד לשוחרי אופנה בעלי אישיות מגוונת ללא קשר לגיל הכרונולוגי. הוא מוכיח כי יוקרה אמיתית אינה מוגדרת רק על ידי תגי מחיר, אלא על ידי הביטחון והשמחה הנובעים מלבישת משהו שגורם לאדם להרגיש מיוחד".

לצד הדגמים המינימליסטים, הקולקציה חושפת דגמים של משקפיים עם מסגרות בסגנון וינטג' ועדשות בהירות וגדולות יותר המביאות את טרנד האובר סייז. בנוסף, הקולקציה כוללת אבולוציות שונות של דגמי משקפי מסכה, שעתידים לחזור אלינו בעונה הקרובה.

הצבעים הבולטים בקולקציה הם כאמור צבעים עמוקים וחורפיים כמו אפור, בז', ירוק, שחור וסגול כהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אופטיקנה, דגמי קאטליה לסתיו חורף 2023-2024. שי פרנקו,
לא רק תג המחיר מגדיר פריט כיוקרתי, דגמי סתיו חורף 23/23 של המותג קאטליה, אופטיקנה/שי פרנקו

שרף מבודד ופלדת אל-חלד

על פי הדברים, משקפי המותג קאטליה מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים חומרים מתקדמים המובילים בעולם האופטיקה דוגמת: טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת.

הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפואלרגניות והעדשות עשויות מחומרים מתקדמים ועוברות מבדקי בקרת איכות מחמירים ביותר כדי להעניק לעין הגנה וסינון מקסימלי מפני הקרינה המזיקה.

אופטיקנה, דגמי קאטליה לסתיו חורף 2023-2024. שי פרנקו,
אופטיקנה, דגמי קאטליה לסתיו חורף 2023-2024/שי פרנקו

סחלב ורגשות בשפה הלטינית

מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב

משקפי קאטליה נמכרות בבלעדיות ברשת אופטיקנה ובמחיר אחיד של 299 שקל למשקפי שמש ו- 399 שקל למשקפי ראיה, המחיר כולל גם עדשות וכמובן בדיקת אופטומטריסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully