וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר לכבוד יום הקפה: מה וכמה אנחנו שותים?

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 13:47

לרגל יום הקפה הבינלאומי שיחול ב-1.10, חושפים שטראוס (עלית) ומכון המחקר שילוב, סקר שבחן את התפיסות הרווחות בישראל בנושא המשקה האהוב: מה התדירות הממוצעת לשתיית קפה בקרב הישראלים, באיזו עיר שותים הכי הרבה ואיזה קפה אנחנו הכי אוהבים?

אישה לבושה בסוודר מחזיקה ספל של משקה חם. ShutterStock
שנשב לקפה? סקר ישראלי בחן מה וכמה אנחנו שותים/ShutterStock

קפה, אינו רק משקה שרובנו שותה לפחות פעם ביום. הוא מכנה משותף למיליארדי אנשים ברחבי הגלובוס, שנהנים מהארומה הנפלאה של הקפה כל יום ובכל שעה במהלכו.

הקשר בין צרכנים לקפה הוא ייחודי כמו ההעדפות שלהם: קפה מגיע בצורות שונות, מכינים אותו באופנים שונים והוא נצרך במקומות שונים.

על פי סקר חדש שנערך בישראל על ידי מכון המחקר 'שילוב' ומטעם 'שטראוס קפה' (עלית), עולה כי 76% מהנשאלים שותים קפה בתדירות יומית, 6% שותים לפחות פעם בשבוע ו-4% בתדירות נמוכה יותר.

אל מול הרוב הגדול, 14% מהנשאלים לא שותים קפה בכלל. הסקר העלה כי תושבי עיר הבירה (ירושלים) שנשאלו צורכים הכי הרבה קפה בתדירות יומית (84% מכלל הירושלמים שנשאלו).

הסקר בחן בנוסף בחן את מותג הקפה שנתפס כהכי אהוב בישראל. לפי תוצאות הסקר המותגים האהובים יותר הם קפה נמס עלית (27%) וטייסטרס צ'ויס (27%), ולאחריהם נמצא קפה טורקי עלית (19%).

בעניין זה, הדעות חלוקות בין המגדרים, 26% מהגברים גורסים כי קפה טורקי עלית נתפס כאהוב ביותר ו-22% חושבים שזהו טייסטרס צ'ויס, לעומת זאת, כשליש מהנשים גורסות כי המותג האהוב ביותר הוא קפה נמס עלית וכשליש גורסות כי זהו טייסטר צ'ויס.

הסקר גם בחן מה המותג שנתפס הכי ישראלי בתחום הקפה. לפי הנשאלים, מותגי הקפה שנתפסו כהכי ישראלים הם קפה נמס עלית וקפה טורקי עלית, עם 45% ו-44% אחוזים בהתאמה.

כ-51% מתוך הצעירים בגילאי 18-29 השיבו כי המותג קפה טורקי נתפס בעיניהם כישראלי ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully