וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: סרום אייקוני, מייק אפ פורץ דרך וג'ינס עם מורשת

רונית מטיאס

20.9.2023 / 11:00

המעצב שדוגל בגוף נשי בכל מידה, סרום בהשראת פרח הכלנית, המותג שעבר מהאונליין לאופליין, איחוד ידע בעולם היופי, ניחוח בהשראת אבן הרובי, המותג האייקוני שפותח חנות, אופנה דיגיטלית, משדרגים את חדר אמבטיה

ג'ינס עם מורשת חנות חדשה למותג רנגלר. יח"צ,
ג'ינס עם מורשת, חנות חדשה למותג רנגלר/יח"צ

ג'ינס עם מורשת

חנות חדשה למותג הג'ינסים האייקוני Wrangler, המשלבת את מורשת המותג שנולד בשנות ה-40' בגרינסבורו שבצפון קרוליינה, במטרה לייצר לבוקרים ולקאובוייז, את הג'ינסים, הג'קטים והחולצות הטובים ביותר.

המותג מקדם אג'נדה חברתית וסביבתית הכולל שימוש בחומרי גלם ברי-קיימא, צמצום תוצרי לוואי בייצור ובשקיפות מלאה של סחר הוגן, לאחרונה פותח בד דנים בר-קיימא שהייצור שלו מצריך לפחות 90% מים פחות מייצור בדי דנים קונבנציונאלי.

החנות ברחוב שינקין בתל-אביב, נאמנה למחויבות של WRANGLER למקורות המותג ומספקת חדשנות וסגנון ייחודי, הפתיחה מסמנת פרק מרגש למותג הממשיך להרחיב את נוכחותו בבירות אופנה מרכזיות בעולם ומוצגת בה קולקציית סתיו-חורף הכוללת מגוון פריטי ג'ינס לגברים ונשים בינים: מכנסיים, ג'קטים, חולצות ואביזרים עם דגש על גזרות, איכות, נוחות וסגנון.

ג'ינס עם מורשת חנות חדשה למותג Wrangler. יח"צ,
ג'ינס עם מורשת, חנות חדשה למותג Wrangler/יח"צ

רק בישראל

מותג הקוסמטיקה היוקרתי אסתי לאודר, משיק מהדורה מיוחדת של הסרום האייקוני Advanced Night Repair המוקדשת לפרח הכלנית שנבחר לפרח הלאומי של ישראל, החיבור לפרח אינו מקרי, פרחי הכלנית קיימים במספר צבעים- כמגוון צבעי העור ונסגרים בשעות הלילה במטרה להגן על האבקה מלחות ומקור כפי שעושה הסרום המגן על העור במהלך השינה.

זמין למכירה רק בישראל, באתר האונליין של אסתי לאודר, בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ברשתות סופר פארם, Be, אפריל משביר לצרכן, 42 GLAM, בפרפומריות פרטיות נבחרות וב- Terminal X .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רק בישראל מהדורת פרח הכלנית של אדבנס נייט ריפייר. יח"צ,
רק בישראל מהדורת פרח הכלנית של אדבנס נייט ריפייר/יח"צ

משלבים את הידע

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משלב את המומחיות שלו באומנות איפור וצבע ומדע טיפוח העור ומשיק את Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation -מייקאפ סרום עוצמתי המעניק כיסוי בינוני-מלא בגימור קורן וזוהר, משפר את רמת הלחות בעור במאות אחוזים, מאזן את מחסום העור, מחליק ומתקן גוון, עמיד במים, זיעה ולחות.

הפורמולה מבוססת על 33 רכיבי טיפוח עוצמתיים ו- 10% חומצה היאלורונית שנועלת את הלחות בעור באופן מיידי ולאורך זמן ומכילה קוקטייל עוצמתי של שמני הזנה כמו תמצית שמן חוחובה, תמצית שמן זית וויטמין E.

המייקאפ מעניק לחות עד 24 שעות וכיסוי בינוני עד מלא הניתן לבנייה, והוא קיים ב-56 גוונים שנוצרו מחלקיקי פנינים, כסף וזהב כדי להתאים לכל תת גוון מבהיר ועד כהה.

הבקבוק עשוי זכוכית ממוחזרת וניתן למחזור חוזר, אריזת הקרטון מופקת מיערות המנוהלים באופן אחראי ומשאבת הפלסטיק עשויה מפלסטיק ממוחזר PCR30%.

משלבים את הידע מייק אפ סרום חדש ל M.A.C. יח"צ,
משלבים את הידע מייק אפ סרום חדש ל M.A.C/יח"צ

על אבן רובי, נעל סטילטו ומחוך מוזהב

חגיגת מותגים ריחנית בלילית קוסמטיקה, מעצב האופנה ז'אן פול גוטייה, שהתפרסם כמי שמעריך את הגוף הנשי בכל צבע ומידה, סלד תמיד מהגדרת אידיאל היופי הנשי שהכתיב עולם האופנה ועורר פרובוקציות עם דוגמניות שונות ומגוונות, את ההשראה לעיצוביו, שאב מקימורי גוף האישה והפריט המזוהה איתו היה המחוך האייקוני המדגיש את קווי מתאר הגוף הנשי, הניחוח החדש DIVINE, נועד להזכיר לכל הנשים את כוחן ויופיין העצום הטמון בהן כי עבורו כל אישה היא DIVINE.

ההשראה לניחוח היא יארה שאהידי-שחקנית, משפיענית ומעורבת חברתית התומכת בנשים שמפגינות באיראן ותומכת בשוויון בן גזעי, הקמפיין מדגיש את הכוח והעוצמה הנשית. הפורמולה של הבושם 100% טבעונית ו-90% רכיבים טבעיים, הבקבוק בצורת מחוך-נאמן לעיצוב האייקוני של בשמי המותג, על אריזת הפח הלבנה עיטורי קרני שמש זהובה ומלאכים בזהב.

TRUSSARDI RUBY RED הוא בושם חדש בסדרת בשמי טרוסארדי לנשים, כשההשראה היא אבן הרובי האדומה בעלת נוכחות, עוצמה והשראה, ממש כמו ניחוח הבושם שהוא אלגנטי, עוצמתי, כריזמתי ואנרגתי. הניחוח פרחוני והנוסחה מבוססת על רכיבים מהטבע עם תווי ברגמוט, פירות אדומים, זנגוויל, קינמון, ילנג ילנג, סחלב וניל, אלמוג , פצ'ולי.

הבקבוק בגוון אדום עמוק כמו אבן הרובי בשילוב פסי כסף בוהקים והוא עשוי מרכיבים אקו-פלסטיים, האריזה בעלת תו תקן ירוק (FSC) ושרוול קרטון עשוי חומרים ממוחזרים מהטבע וניתן למחזור.

מותג קרולינה הררה משיק מהדורת אספנים מוגבלת ונוצצת לניחוח Good Girl-בקבוק הנעל עם עקב הסטילטו-הסמל הנצחי של העצמה נשית, בצבע סגול עמוק ונוצץ ועיטור פרח זהב כמו תכשיט. ההשראה היא פגישה לילית של הזוג האייקוני בגן קסום ופורח בגוונים סגולים. התווים: פירות יער, יסמין מצרי, טוברוז,פולי טונק ווטיבר.

על אבן רובי, נעל סטילטו ומחוך זהב. יח"צ,
על אבן רובי, נעל סטילטו ומחוך זהב/יח"צ

מהאונליין לאופליין

פופ-אפ פיזי ראשון למותג ההלבשה התחתונה LA'AVIN המציע הלבשה תחתונה איכותית, עם מגוון דגמי בייסיק של תחתונים, חולצות וגרביים לגברים ודגש על קיימות.

מתן לוין, עמרי לנדסמן ומתן עמית-חברי ילדות ובוגרי Azrieli Academy של קבוצת עזריאלי-אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין, זיהו את הצורך בתחתונים ייעודיים לגברים, הם ערכו ניסויים עם אלפי תחתונים ממותגים מהעולם, עד שהגיעו למוצר מושלם. התחתונים עשויים מבד במבוק אורגני במגע רך ונעים, היפו אלרגני, המווסת את חום הגוף ובעל יכולת ספיגה גבוהה. המותג עובד עם מפעלים בעלי תווי תקן ירוק, ובשת"פ צמוד ופורה עם עמותת רעות, המפעילה ומקדמת שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות במטרה לשלבם בחברה.

מהאונליין לאופליין מותג LA'AVIN. עומרי רוזנגרט,
מהאונליין לאופליין מותג LA'AVIN/עומרי רוזנגרט

יופי של שת"פ

רשת הקוסמטיקה SACARA והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, משתפים פעולה בקורס העוסק באופנה דיגיטלית, במטרה לחשוף את חוויית האופנה הדיגיטלית הצוברת תאוצה בעולם, משלבת מציאות וירטואליות ומחברת בין איפור ואופנה.

במסגרת השת"פ, סטודנטים משנה ג, השיקו קולקציית קפסולה ווירטואלית בהשראת קו מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של זק במרחב הוירוטאלי.

כל סטודנט עיצב 3 מערכות לבוש דיגיטליות המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של זק, את ההשראה, שאבו הסטודנטים מהצבעים, המרקמים והטקסטורות של קולקציית האיפור המוצלחת שזק פיתחה בשת"פ סאקרה.

SACARA משיקה גם קולקציית בשמי יוניסקס בשם 8-13, בהשראת בשמים וניחוחות מהעולם, רגעים רומנטיים, התחדשות והתרעננות. הניחוחות: 8-פירותי מתקתק; 9-אקזוטי אוריינטלי; 10-קרמל, וניל עם נגיעות תפוז ותבלינים; 11-תערובת הדרים וקליפת אשכולית; 12-פרחי סיגלית ורקפת עם ארומה אקזוטית של שמנים אתריים; 13-ניחוח תבלינים ועצים.

יופי של שת''פ סקארה ושנקר. יח"צ,
יופי של שת''פ סקארה ושנקר/יח"צ

ארוגים באמבטיה

חברת "ליפסקי" הישראלית, משיקה קו מוצרים מעוצב במראה ארוג לחדרי השירותים והאמבטיה, בשלב הראשון מושקים שני מוצרים: מברשת הקסם המקורית-מברשת אסלה עגולה ומעוצבת, הכוללת פטנט מקורי של ליפסקי, ידית מברשת המשמשת גם כמיכל למילוי נוזל ניקוי וחיטוי, פשוט לוחצים ומשתחררת כמות מדודה של נוזל ניקוי, ניתן להשתמש בה גם ללא חומר ניקוי וגם פח אשפה מעוצב כך שלא רואים את השקית שבתוכו, שנפתח ונסגר באמצעות מגע קל על המכסה.

המוצרים עשויים מפוליפרופילן-חומר פלסטי קשיח, הם עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי ולתחזוקה וקיימים בצבע לבן, פרגמון ושחור.

ארוגים באמבטיה 'ליפסקי' מתחדשים צ;דיזיין אנד שוט. יח"צ,
ארוגים באמבטיה 'ליפסקי' מתחדשים צ;דיזיין אנד שוט/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully