וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסברג? כנראה שזו הבירה המאובטחת בעולם

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 9:17

קייטו נטוורקס של שלמה קרמר מגייסת 238 מיליון דולר לפי שווי של למעלה מ-3 מיליארד דולר; החברה גייסה עד כה 773 מיליון דולר וצירפה לקוחות חדשים, שאחד המסקרנים שבהם הוא תאגיד הבירה "קרלסברג", שמשתמש בשירותי האבטחה המבוזרת, המבוססת ענן, של החברה

פורשה GTS. יצרן, אתר יצרן
פורשה GTS. גם קבוצת המרוץ של מותג הרכב היוקרתי היא בין לקוחות "קייטו"/אתר יצרן, יצרן

לפני כמה שבועות סקרנו כאן את מניות החברות הישראליות שעוסקות במתן פתרונות אבטחה, בדגש על הגנה מפני תקיפות סייבר לארגונים ומוסדות ברחבי העולם. הסקירה ההיא הוכיחה כי גם בעידן שבו ההשקעות בענף הטכנולוגיה אינן יציבות (בלשון המעטה), נותרו חברות אלה אטרקטיביות למשיקיעם, בעיקר כאלה שמספקות פתרונות ללקוחות קיימים, שצרכי האבטחה שלהם רק גדלים, נוכח האיומים המשתכללים.

אמש הודיעה Cato Networks, ספקית פלטפורמת ה- Single-vendor SASE (סאסי מספק יחיד) המובילה בעולם, כי גייסה 238 מיליון דולר לפי שווי של יותר מ-3 מיליארד דולר, מה שמביא את סך הגיוסים של החברה ל-773 מיליון דולר.

סבב הגיוס הגדול ביותר עד כה הובל על ידי LightSpeed Venture Partners ובהשתתפות Adams Street Partners, Softbank Vision Fund 2, Sixty Degree Capital, ו- Singtel Innov8.

הגיוס מגיע שבועות ספורים בלבד לאחר שורת אירועים משמעותיים עבור קייטו: התווספות ענקית הבירה קרלסברג לרשימת לקוחות החברה, לזה ניתן להוסיף את ההכרה ב- Cato כ- ZTE/SASE Leader על ידי Forrester Research וההכרה כ- Challenger ב- Gartner's Magic Quadrant עבור Single-vendor SASE.

הערכת השווי המשופרת של הסיבוב הזה משקפת את אמון המשקיעים בהזדמנות השוק האדירה שניצבת לפתחה של קייטו ובכוח של פלטפורמת ה-SASE שלה לחולל שינוי חדשני ומשמעותי בשוק.

בעקבות הסבב, ראבי מהאטרה, מייסד ומנהל של LightSpeed Venture Partners, יצטרף לדירקטוריון של Cato.

"ל-Lightspeed יש רקורד מוכח של תמיכה בחברות חדשניות ששינו ושיבשו בהצלחה שווקי ענק מסורתיים," מסר מהאטרה. "אני מתרגש להצטרף לדירקטוריון של קייטו כדי לעזור להנחות את החברה לקראת שלב הצמיחה הבא שלה, בזמן שהיא ממשיכה להרחיב את היצע המוצרים ולהגדיל את כוח המכירות, השיווק והמיתוג הגלובליים שלה."

שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף בקייטו CATO. Eclipse Media and Leonid Yakobov,
שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף בקייטו CATO/Eclipse Media and Leonid Yakobov

"סבב הגיוס הזה משקף את אמון המשקיעים בהובלה של קייטו בשוק ה- SASE," מסר שלמה קרמר, מייסד שותף ומנכ"ל Cato Networks. "פלטפורמת ה-SASE של קייטו מאפשרת לארגונים בכל גודל לאבטח את העסקים שלהם בצורה מיטבית, ללא העלות, המורכבות, והסיכון שקיימים כשיש צורך לתחזק מערך של פתרונות נקודתיים.

קייטו היא הספק היחיד שיצר ארכיטקטורת SASE אמיתית מהיסוד, ואנחנו מאפשרים לארגוני IT שמאמצים את הפיתרון שלנו להגיב במהירות לדרישות העסקיות של הארגון".

קייטו תשתמש בכספי הגיוס כדי להרחיב ולהגדיל את הארגון בשלושה אפיקים עיקריים: הגעה לקהלים חדשים עם חזון חווית הלקוח והשירות הייחודית שלה, הרחבת מעגל השותפים שמציעים שירותי SASE מנוהלים באמצעות קייטו, והגדלת צוותי הפיתוח והמוצר, שאחראים על פיתוח טכנולוגיות חדשניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרלסברג לומה, פופ אפ. אמיר יעקובי,
מתחם פופ אפ של קרלסברג (עבור קרלסברג-לומה): ענקית הבירה הדנית הצטרפה ללקוחות קייטו/אמיר יעקובי

השוק מאמץ את ארכיטקטורת ה-Single-vendor SASE שקייטו יצרה

קייטו נוסדה ב-2015 על ידי אבות תעשיית הסייבר הישראלית, שלמה קרמר, מייסד שותף של צ'ק פוינט ואימפרבה, וגור שץ, מייסד שותף של אינקפסולה. קייטו נבנתה כדי לספק יכולות אבטחה ותקשורת ארגוניות באמצעות שירות ענן אחיד ויחיד.

חזון זה היווה את ההשראה ליצירת קטגוריית ה- SASE ע"י חברת האנליסטים Gartner ארבע שנים מאוחר יותר. פתרון SASE מבטיח ערך רב לכל סוגי הלקוחות: היכולת של כל הארגון להשתמש בתשתית אבטחה מעולה ואיכותית, שמאוחדת עם רשת תקשורת פרטית גלובלית, ללא צורך בפריסה של תשתית טכנולוגית עמוקה או בבעלות על הרשת ומרכיביה.

בזמן שארגונים נאלצים להתמודד עם מחסור ומגבלות בכישורים, משאבים ותקציב, ה-SASE של קייטו ניצב כאלטרנטיבה בולטת הן לחברות מסורתיות והן לחברות חדשות שמתקשות לתמוך בסביבה טכנולוגית ועיסקית המשתנה במהירות.

בשנת 2022 קייטו חצתה את רף ה- 100 מיליון דולר ARR, והגדילה את ההכנסות שלה ביותר 60% משנה לשנה. יותר מ-1,800 לקוחות ארגוניים, כולל קרלסברג וקבוצת המירוץ של פורשה בפורמולה
מסתמכים על קייטו עבור תשתית האבטחה ותקשורת שלהם, מה שמוכיח את היכולות החזקות של הפלטפורמה של קייטו, את החסינות שלה וכן את יכולתה לתמוך בדרישות עסקיות וטכניות מורכבות.

ב-Gartner Peer Insights™, מובילי IT מעניקים ציונים גבוהים לחוויית השימוש ב- קייטו.
נכון ל-19 בספטמבר 2023, ל-Cato SASE Cloud היה הדירוג הכולל הגבוה ביותר מכל פלטפורמת Single-vendor SASE (4.7 מתוך 5), ובהתבסס על פי 10 ביקורות יותר מכל ספק אחר בשוק. חברת האנליסטים Forrester כתבה:

"קייטו היא החברה שמסמלת ZTE ו- SASE יותר מכל חברה אחרת. קייטו בנתה פלטפורמה גלובלית על גבי ענן פרטי המספק שירותי תקשורת ואבטחה בכל העולם. ל-קייטו יש אסטרטגיה חזקה בשילוב עם פתרון רשת ואבטחה מאוחד באמת, והראתה חדשנות אבטחה אמיתית בתוך עם ארכיטקטורת ה- single-pass שלה."

בהסתכלות קדימה, קייטו תרחיב את פלטפורמת הרשת המאובטחת הגלובלית שלה, שנמצאת בענן, כדי לספק יכולות אבטחה ותקשורת חדשות מבלי להגדיל את העלות הכוללת עבור הלקוחות. הגישה הייחודית של קייטו לטיפול בנפחי תעבורה ענקיים עומדת בבסיס יכולות של החברה לאיתור מדויק של איומים באמצעות בינה מלאכותית והיכולת להגיב אליהם בזמן אמת. מודל הפריסה הפשוט לתפעול של קייטו מתאים להתרחבות השימוש מעבר לרשת התקשרות כדי להגביר עוד יותר את היכולות של קייטו להגן על הארגון מקצה לקצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully