וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלית זילבר תמונה למשנה למנכ"ל חברת "מהדרין"

20.9.2023 / 16:18

מינוי ראשון תחת בעלת השליטה החדשה במהדרין: דלית זילבר, ראש מנהל התכנון לשעבר, תיכנס בחודש אוקטובר לתפקיד

דלית זילבר. ניב קנטור,
דלית זילבר. תהיה שותפה לפיתוח "מהדרין" מעבר לתחום הפעילות החקלאית של החברה/ניב קנטור

דלית זילבר, ראש מנהל התכנון לשעבר, תיכנס בחודש אוקטובר לתפקיד משנה למנכ"ל חברת "מהדרין".

זילבר, בת 56, בעלת תואר מגיסטר בתכנון ערים ואזורים מהטכניון, בחמש השנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית מנהל התכנון, תפקיד אותו מילאה עד לאוגוסט 2022. לפני כן, מילאה שורה של תפקידי מפתח במערכת התכנון המחוזית והארצית. במהלך השנים כיהנה בין השאר בתפקיד מתכננת מחוז ירושלים, כממונה ויו"ר הועדה המחוזית ירושלים ויו"ר הועדה המחוזית בתל אביב.

במסגרת תפקידה האחרון, כראש מנהל התכנון, הובילה את מדיניות התכנון במדינה, קידמה את התכנית האסטרטגית לישראל 2040, את השינוי לתמא 35 בנושא צפיפויות המגורים שיוביל לארגון מחדש של המרחב הציבורי, אישור תמא 1 המארגנת את את התכנון הארצי לתשתיות ולשטחים פתוחים ועוד.

כזכור, בחודש יולי השנה רכשה קבוצת דלק את השליטה (44.8%) בחברת "מהדרין" מידי קבוצת דסק"ש בעסקה הזדמנותית. העסקה הושלמה בחודש אוגוסט האחרון וזה למעשה המינוי הראשון שנעשה בחברה, לאחר כניסתה של קבוצת דלק.

מנכ"ל מהדרין, אורי לופט: "אני שמח על הצטרפותה של דלית לחברה לתפקיד משנה למנכ"ל ומברך אותה על כניסתה לתפקיד. אני משוכנע שהניסיון המקצועי הרב והידע שהיא מביאה איתה יתרמו רבות לפעילות חברה ויובילו אותנו להישגים משמעותיים".

מנכ"ל קבוצת דלק, עידן וולס: "ההצטרפות של דלית למהדרין, מהווה צעד ראשון וחשוב, בדרך ליישום התוכניות האסטרטגיות ולמימוש הפוטנציאל הרב שקיים להערכתנו במהדרין במגוון רחב של תחומים בנוסף לפעילות החקלאית של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully